در ادامه تغییرات مدیران کل ادارات استان اردبیل در سکوت رسانه‌ای، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل تغییر یافت.
کد خبر: ۲۹۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 04 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از مهر، ساعاتی پیش جلسه تودیع و معارفه روسای دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در وضعیتی برگزار شد که هیچ خبرنگاری به این جلسه دعوت نشده بود.

در این جلسه غیررسمی که البته از سوی مسئولان دانشگاه تائید شده است، داریوش لطیفی که پیش از این ریاست دانشکده ریاضیات دانشگاه محقق اردبیلی را بر عهده داشت به عنوان رئیس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان انتخاب  شد و میز ریاست حسین علی پور رئیس سابق را از آن خود کرد.

تغییرات مدیران در سکوت خبری طی شش ماه گذشته به یکی از موانع اطلاع‌رسانی رسانه‌ها تبدیل شده است بطوریکه بررسی‌های اجمالی نشان می‌دهد برخی از این تغییرات ناخواسته و با وجود رضایت از عملکرد مدیر و برخی به صورت فرمایشی انجام می‌شود و مدیران روابط عمومی ادارات نیز تمایلی به حضور اصحاب رسانه در این جلسات و طرح گزارش مدیران خود نشان نمی‌دهند.

این در حالی است که مدیران روابط عمومی در جلساتی که قرار است افتتاح و یا گزارش عملکرد مثبت یک دستگاه اجرایی باشد خبرنگاران را به جلسات دعوت می‌کنند و در چنین جلساتی خبرنگاران را بازوی یاری گر و بهترین کانال اطلاع‌رسانی اقدامات و عملکرد خود توصیف می‌کنند.

در طول شش ماه گذشته بیش از پنج مدیر اجرایی در این استان در سکوت رسانه‌ای تغییر یافته‌اند و رسانه‌ها با چهره برخی از مدیران تنها در جلسات رسمی اداری آشنا می‌شوند.

  نه تنها انتقاد رسانه‌ها به موج سکوت رسانه‌ای تغییرات مدیریتی موردتوجه قرار نمی‌گیرد بلکه تاکنون شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز پاسخ منطقی به این انتقاد طرح نکرده است.

بسیاری از مدیران ادارات حتی بدون اطلاع کارکنان خود و تنها در یک شبانه‌روز تغییر می‌کنند و تغییرات سلیقه‌ای که با تغییر مدیر به دستگاه اجرایی و برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها تحمیل می‌شود، مشکلاتی را به دنبال دارد که به نظر می‌رسد با بهانه تغییر چندان موردتوجه قرار نمی‌گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار