عضو ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی خبر داد
عضو ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت سالگرد تاسیس استان در جمعه این هفته خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 15 August 2016

حیدر ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: پیاده‌روی به مناسبت سالروز تاسیس خراسان شمالی جمعه این هفته 29 مرداد از مقابل بیمارستان تامین اجتماعی به مقصد بوستان ملی بش قارداش برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: زمان حرکت به سمت بش قارداش ساعت 6 صبح تعیین‌شده و شرکت‌کنندگان در این مراسم مسیر 6 کیلومتری را خواهند پیمود.

عضو ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی گفت: بر اساس برنامه قرار است تا استاندار خراسان شمالی هم در این مراسم شرکت کند.

وی بیان داشت: جوایزی به‌ قید قرعه بین شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد تاسیس استان اهدا خواهد شد.

به گفته ابراهیمی برای برگزاری هر چه‌بهتر پیاده‌روی خانوادگی سالگرد تاسیس استان نشست‌های هماهنگی برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در این نشست‌ها مقرر شده است تا پلیس اقدامات لازم ترافیکی به‌منظور عبور شرکت‌کنندگان در مراسم پیاده‌روی از یکی از لاین‌های محور بجنورد به بش قارداش را به عمل آورد.

عضو ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی بیان داشت: همچنین در پایان مراسم و به جهت ترافیک در این مسیر، پلیس اقدامات لازم ترافیکی را دراین‌باره انجام خواهد داد.

وی اظهار کرد: برای برگزاری مراسم پیاده‌روی سالگرد تاسیس استان دستگاه‌ها و واحدهای مختلف صنعتی مشارکت دارند.

لایحه تاسیس استان خراسان شمالی در 29 فروردین 83 در مجلس شورای اسلامی تصویب و در چهارم خردادماه همان سال به تایید شورای نگهبان رسید و به‌عنوان قانون لازم‌الاجرا شد.

از ابتدای تاسیس استان تاکنون محسن نریمان، بهروز همتی، احمد مروج‌الشریعه، محمدحسین جهانبخش، ابوطالب شفقت، محمود احمدی بیغش، سید علی‌اکبر پرویزی و محمدرضا صالحی استانداران این استان بوده‌اند.

استان خراسان شمالی در 19 مهر 1383 تاسیس شده است و اکنون دارای هشت شهرستان، 925 هزار نفر جمعیت و 28 هزار کیلومترمربع وسعت است.

خراسان شمالی از حیث وسعت از 14 استان کشور وسیع‌تر و از حیث جمعیت از پنج استان پرجمعیت‌تر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار