درجشنواره ملی تئاتررضوی؛
نمایش «دقایقی با رضا» از کرمانشاه برگزیده جشنواره ملی تئاتر رضوی شد و جوایز زیادی را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۲۷۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 15 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر،سعید نوروزی اظهار داشت: نمایش «دقایقی با رضا» از کرمانشاه به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی بنده در جشنواره ملی تئاتر رضوی برگزیده شد.
وی افزود: براساس اعلام هیئات داوران متشکل از «سیاوش طهمورث، تاجبخش فنائیان و سهراب سلیمی»، در مسابقه تئاتر صحنه ای نمایش «دقایقی با رضا» توانست رتبه سوم طراحی صحنه ولباس را از آن خود کند.
وی افزود: هم چنین «دقایقی با رضا» تقدیر بخش بازیگری خانم ها به خاطر بازی خانم ها فریبا صادقیان و حسنا نظرآبادی در این نمایش را به خود اختصاص داد و شیما حیدری نیز رتبه دوم این بخش را به خاطر بازی در نمایش فوق به دست آورد.
این کارگردان کرمانشاهی ادامه داد: پارسا رضایی نیز در بخش بازیگری مرد به خاطر بازی در نمایش «دقایقی با رضا» مورد تقدیر قرار گرفت و علی میرزا عمادی  توانست برای نگارش نمایشنامه این نمایش لوح تقد یر بخش نمایشنامه نویسی این جشنواره را به خود اختصاص دهد.
نوروزی از تقدیر هیئات داوران در بخش کارگردانی از نمایش «دقایق با رضا» خبرداد و گفت: هم چنین برای حمایت از این اثر، مجوز اجرای عمومی آن در استان صادر شده و به زودی در کرمانشاه به اجرای عمومی درخواهد آمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار