برگزیدگان یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۷۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 11 August 2016

مراسم اختتامیه  یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی چهارشنبه شب در تالار گلشن شهر بجنورد برگزار و با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

آثار برگزیده هر یک از بخش‌های یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد بدین شرح است:

*طراحی پوستر و بروشور:

بر اساس نظر این هیأت داوران در بخش طراحی پوستر دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به محسن جعفری برای طراحی پوستر و بروشور نمایش «شراره» اهدا شد.

 *طراحی صحنه‌ و لباس:

همچنین رتبه سوم این بخش شامل جوایز لوح تقدیر و جایزه نقدی به سعید نوروزی برای طراحی صحنه نمایش «دقایقی با رضا»،رتبه دوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی وحید لاری برای طراحی صحنه نمایش «آلزایمر» و رتبه اول شامل  دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به رضا حسن‌زاده برای طراحی صحنه نمایش «بازگشت در چهارشنبه آخر سال» رسید.

*موسیقی برگزیده:

هیأت داوران همچنین آهنگساز برگزیده جشنواره دهم را وحید خرمی برای موسیقی نمایش «منظومه» اعلام و هدایایی شامل  لوح تقدیر و جایزه نقدی را به وی اهدا کرد.

* بازیگری زن:

رتبه سوم مشترک بازیگری زن شامل  لوح تقدیر و جایزه نقدی به الهه پژوهی برای بازی در نمایش «شراره»، سحر شفیعی برای بازی در نمایش «شراره» رسید.

همچنین رتبه دوم بازیگری زن بر اساس رای هیأت داوران شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به شیما حیدری برای بازی در نمایش «دقایقی با رضا» و منیره الاداغی برای بازی در نمایش «بازگشت در چهارشنبه آخر سال» اهدا شد.

همچنین رتبه نخست بازیگری زن شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه مشترکاً به پرستش سلطانی برای بازی در نمایش «بازگشت در چهارشنبه آخر سال» و صدیقه مشایخی برای بازی در نمایش «منظومه» رسید.

*بازیگری مرد:

هیأت داوران یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی رتبه سوم بازیگر مرد را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به مهدی ملاک برای بازی در نمایش «منظومه» اختصاص داد.

 همچنین رتبه دوم شامل لوح تقدیر و  جایزه نقدی به محمد زوار بی‌ریا برای بازی در نمایش «آلزایمر» رسید.

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بازیگری اول یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی به امیر حامد برای بازی در نمایش «دو بال قیچی» اهدا شد.

*نمایشنامه‌نویسی:

همچنین رتبه‌های سوم نمایشنامه‌نویسی شامل لوح تقدیر، جایزه نقدی برای نگارش نمایشنامه «منظومه» به علی فرحناک اهدا شد.

رتبه دوم این بخش شامل  لوح تقدیر و جایزه نقدی برای نگارش نمایشنامه «بازگشت در چهارشنبه آخر سال» به رئوف دشتی تعلق گرفت.

رتبه نخست این بخش شامل جوایز دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی امیر حامد برای نگارش نمایشنامه «دو بال قیچی» اختصاص یافت.

*کارگردانی:

رتبه نخست کارگردانی هم به رضا حسینی برای کارگردانی نمایش «بازگشت در چهارشنبه آخر سال» که با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیر شد.

رتبه دوم کارگردانی یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمد زوار بی‌ریا برای کارگردانی نمایش «آلزایمر» رسید.

همچنین رتبه سوم این بخش شامل  لوح تقدیر و جایزه نقدی به علی فرحناک برای کارگردانی نمایش «منظومه» رسید.

به گزارش فارس، نمایش‌های «بازگشت در چهارشنبه آخر سال» به کارگردانی آقای رضا حسینی از مشهد مقدس، «دقایقی با رضا» به کارگردانی آقای سعید نوروزی از کرمانشاه،«دو بال قیچی» به کارگردانی آقای امیر حامد از رشت، «شراره» به کارگردانی آقای محمدمهدی خاتمی از مشهد مقدس و نمایش «منظومه» به کارگردانی آقای علی فرحناک از قم بدون اولویت برای حمایت از اجرای عمومی در شهرهای محل تولید اثر به اداره کل هنرهای نمایشی معرفی شدند.

هیأت داوران یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی متشکل از سیاوش طهمورث، تاجبخش فنائیان و سهراب سلیمی بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار