معاون آموزش‌ و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش خراسان‌شمالی از اعزام 9 تیم ورزشی دانش‌آموزان این استان به مسابقات کشوری خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 10 August 2016

بهرام سلیمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد با بیان اینکه 9 تیم ورزشی دانش آموزان دختر و پسر استان خراسان شمالی به مسابقات کشوری اعزام شدند، شمار دانش‌آموزان ورزشکار اعزام‌شده از استان به این مسابقات را 119 نفر عنوان کرد.

وی از برنامه افتتاح اولین سالن استاندارد ورزشی خراسان شمالی در استان هم خبر داد و گفت:اولین سالن استاندارد ورزشی متعلق به آموزش‌وپرورش به‌زودی تحویل این اداره کل خواهد شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان خراسان شمالی تصریح کرد: اساسا یکی از مشکلات معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان خراسان شمالی، نبود سالن استاندارد به‌منظور برگزاری مسابقات ورزشی بود.

وی بیان داشت: با افتتاح اولین سالن استاندارد ورزشی مربوط به آموزش‌ و پرورش امکان برگزاری مسابقات مختلف ورزشی کشوری دانش‌آموزی در استان فراهم شد.

سلیمانیان در ادامه از برگزاری اجلاس معاونان تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش استان‌ها به میزبانی بجنورد خبر داد و گفت: اجلاس معاونان تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش به میزبانی بجنورد در شهریور امسال برگزار خواهد شد.

به گفته وی هماهنگی‌های لازم به‌منظور برگزاری هر چه‌بهتر این اجلاسیه انجام‌شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه بازی لنگ از قدمت زیادی در استان برخوردار است گفت: از این‌ رو بازی لنگ به بازی‌های بومی و محلی دانش‌آموزی افزوده شد.

وی اظهار کرد: این بازی بومی و محلی در مسابقات ثبت‌شده و از حاشیه خارج شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار