رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی:
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار الرضا(ع ) خراسان جنوبی گفت: بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های مختلفی را برای دانش‌آموزان پیگیری و اجرا می‌کند که یکی از این برنامه‌ها طرح آیه‌های تمدن است.
کد خبر: ۲۷۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 06 August 2016
 سرهنگ غلامرضا اردونی در خطبه‌های پیش نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های مختلفی را برای دانش‌آموزان پیگیری و اجرا می‌کند که یکی از آن برنامه‌ها آیه‌های تمدن است.

وی با بیان اینکه تربیت مدیر تراز انقلاب از اهداف آیه‌های تمدن است افزود: مدیر انقلابی باید نخبه علمی بوده و خراسان جنوبی در بخش‌های مختلف علمی به ویژه در آیه‌های تمدن جایگاه خوبی دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید کمک شود تا شاهد هدایت خوب در مسیر دانش‌آموزی صورت گیرد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی یادواره شهدا است که در سال تحصیلی گذشته بیش از 800 یادواره شهدای دانش‌آموزی در استان برگزار شده است.

اردونی با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا در مدارس ترویج فرهنگ شهادت و پیاده‌سازی سیره شهدا است افزود: جوان و نوجوان ما باید با شهدا آشنا و زندگی شهدا را الگو خود قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه آسایش و امنیت خود را مدیون جان فشانی شهدا می‌دانیم بیان کرد: سال گذشته برای نخستین بار کنگره 328 شهید دانش‌آموز در خراسان جنوبی با حضور 5 شهید گمنام برگزار شد و اگر جوان امروزی خوب تربیت شود ارادت خاصی به شهید و شهادت دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: لاله پژوهی که جمع‌آوری اسناد و مدارک و خاطرات شهدا است از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی بوده که دانش‌آموزان استان بایدکار جمع‌آوری 328 اسناد شهید دانش آموزی را اجرا کنند.

اردونی با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی موضوع شهید و شهادت را دنبال می‌کند افزود: باید دانش‌آموزان بتواند روحیه ایستادگی رزمندگان را پیاده‌سازی و فرهنگ‌سازی کند.

وی اظهار داشت: اگر 70 درصد وصیت نامه‌های شهدا را دنبال کنیم ولایت‌پذیری نخستین توصیه شهدا است که باید این موضوع عالمانه دنبال شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان تاثیرگذاری زیادی در خانواده دارد و در بسیج دانش‌آموزی بیش از 50 برنامه برای دانش‌آموزان اجرایی می‌شود بیان کرد: بسیج همواره با برنامه حرکت و متناسب با شرایط روز برنامه دارد.

اردونی با بیان اینکه پیشرفت سیاسی، فرهنگی تنها در این است که روی پای خود ایستادگی کنیم اظهار داشت: اگر به دنبال اقتصاد، استقلال هستیم و به دنبال برطرف شدن گیرها هستیم راه برون رفت مشکلات در نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری و در اقتصاد مقاومتی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار