در مسابقات والیبال قهرمانی کشور
رئیس هیأت والیبال خراسان جنوبی گفت: در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور نماینده استان در سه ست پی‌درپی و با اقتدار بر تیم کهگیلویه و بویراحمد غلبه کرد.
کد خبر: ۲۶۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 24 July 2016
غلامحسین ملکی  اظهار داشت: در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور نماینده خراسان جنوبی خوش درخشید.

وی افزود: تیم والیبال نوجوانان دختر خراسان جنوبی در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده کهگیلویه و بویراحمد رفت که در ست اول و دوم 25 بر 8 و در ست سوم 25 بر 11 و با نتیجه نهایی 3 بر صفر در مقابل حریف به برتری رسید.

رئیس هیأت والیبال خراسان جنوبی تصریح کرد: در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور در گروه (الف) تیم‌های تهران، مازندران، گلستان و سیستان و بلوچستان شرکت دارند و در گروه (ب) نماینده خراسان جنوبی با والیبال سمنان، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی به رقابت می‌پردازد.

ملکی با بیان اینکه تیم والیبال نوجوانان بانوان خراسان جنوبی از میان 60 بازیکن منتخب شهرستان‌های استان و با انجام تست توسط مربیان انتخاب شده است، گفت: شایسته شریف‌زاده، مهسا میربرون، نرجس حسن‌زاده، سارا جلالی‌نژاد، فریده حق‌بین، الهه ایمان‌طلب، مهدیه علیزاده، ساتکین زجاجی، مریم اکبری، فاطمه عرب‌زاده، فرح‌انگیز معصومی و زهرا روح‌بخش اعضای تیم خراسان جنوبی در این ماراتن ملی هستند.

وی یادآور شد: مسابقات والیبال  قهرمانی نوجوانان دختر کشور از دوم تا هشتم مردادماه جاری به میزبانی خراسان رضوی در سالن ورزشی مهران مشهد برگزار می‌شود که سرپرستی و مربی نماینده خراسان جنوبی در این رقابت‌ها را محبوبه قشقایی، آسیه جوان و زینب کهنسال برعهده دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار