دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی شوخی نیست که عده ای از کنار آن می‌گذرند، گفت: استان تهران در موضوع بهداشت و درمان با مشکلات زیادی مواجه است و باید تلاش شود که عقب ماندگی‌ها جبران شود.
کد خبر: ۲۵۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 12 July 2016
سید رضا نیری - دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور در گردهمایی اعضای هئیت مدیره و روسای مجامع خیرین استان تهران که در وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: راه اندازی دفاتر مجمع خیرین سلامت در استانها توفیقات بسیار زیادی برای حوزه سلامت داشته است.

نیری افزود: بیش از 220 شعبه مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور راه اندازی شده که با تلاش‌های صورت گرفته اقدامات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است.

مشاور وزیر بهداشت با بیان اینکه استان تهران نیازمند توجه در حوزه بهداشت و درمان است، بیان کرد: استان تهران در زمینه موضوع بهداشت و درمان با مشکلات زیادی مواجه است و باید تلاش شود که عقب ماندگی‌ها در این استان جبران شود.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور عنوان کرد: تهران باید دارای امکاناتی باشد که مأمن و محلی برای بیماران مراجعه کننده از سراسر کشور باشد.

نیری با بیان اینکه استان تهران نیز محرومیت‌هایی در حوزه بهداشت و درمان دارد، گفت: سرریز همه مشکلات در حوزه بهداشت و درمان استان تهران است و لازم است که اقدامات مجمع خیرین استان تهران با اعتقاد و با نیت خیر برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان در این استان باشد.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی شوخی نیست که عده ای از کنار آن می‌گذرند.

مشاور وزیر بهداشت با بیان اینکه از ابتدای تاسیس مجمع خیرین سلامت حتی در تامین هزینه‌های اولیه مجمع با مشکل مواجه بودیم، افزود: اعتبار و آبرویی که مجمع خیرین سلامت تاکنون کسب کرده حاصل اعتماد مردم، اعتماد دولت، مجلس و وزارت بهداشت است.

نیری با بیان اینکه استقبال مردم خیر از مجمع خیرین سلامت افزایش یافته است، بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی در استان تهران وجود دارد که در جاهای دیگر کمتر مشاهده می‌شود و لازم است که از این ظرفیت‌ها بهره گیری شود.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه مردم همیشه مدافع اسلام و انقلاب بودند و هیچگاه در این زمینه کم کاری نکردند، گفت: ما خودمان باید بگردیم و در صورتیکه کسی مشکل داشت بتوانیم قدمی در راه حل مشکلش برداریم.

نیری خاطرنشان کرد: این فرصت به دست آمده برای ما گنجینه بسیار گرانبهایی است که باید از این فرصت خدمتگزاری به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار