معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۲۳۵ میلیون تومان فطریه و کفاره از ۷۳۱ پایگاه کمیته امداد در استان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۲۵۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 10 July 2016
سید رضا حسینی امروز ( 20تیر) در جمع خبرنگاران‌ اظهار کرد: تاکنون 142 میلیون تومان فطریه و 93 میلیون تومان کفاره در استان خراسان جنوبی جمع آوری شده است.
 
وی با بیان اینکه امسال 731 پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کار جمع‌آوری فطریه و کفاره مردم خداجوی استان را بر عهده داشتند، افزود: سال گذشته مردم خراسان جنوبی 138 میلیون تومان کفاره و فطریه خود را به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت کردند.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از رشد 31 درصدی فطریه و کفاره جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه برخی افراد فطریه خود را در همان روز عید فطر پرداخت نمی کنند و در روزهای بعد در این خصوص اقدام می کنند بنابراین کمیته امداد همیشه آمادگی جمع آوری زکات فطره را دارد.

 حسینی بیان داشت: مردم مؤمن و روزه‌دار استان که تاکنون موفق به پرداخت فطریه خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد در این کار خیر سهیم باشند.

 وی یادآور شد: سال گذشته 138 میلیون تومان کفاره و فطریه توسط مردم استان خراسان جنوبی به نیازمندان زیر پوشش این نهاد پرداخت شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار