مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به استقبال از پویش مردمی «یه لقمه مهربونی» در پایتخت گفت: تاکنون بیش از 600 خانواده نیازمند تهرانی با کمک مستقیم نیکوکاران پایتخت اطعام شدند.
کد خبر: ۲۴۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 11 June 2016
فرزاد هوشیارپارسیان با تجلیل از استقبال مردم از طرح «یه لقمه مهربونی» برای افطار و اطعام نیازمندان در مناطق فقیرنشین افزود: در راستای این طرح، تاکنون سفره های افطار مهربانی در محله‌ها و مناطقی چون قلعه الیمون و میدان سلمان فارسی پهن شد و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز هر شب در یکی از محلات فقیرنشین تهران، پویش یه لقمه مهربونی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای پویش «یه لقمه مهربونی» حدود 60 کلونی فقیرنشین در شهر تهران در سطح مناطق جنوبی شهر پیش بینی شده‌ گفت: تمام تلاش ما این است که تا پایان ماه مبارک رمضان و با کمک شهروندان نیکوکار تهرانی، امکان اطعام و افطار برای همه نیازمندان شهر تهران را فراهم کنیم.

هوشیارپارسیان با اشاره به اینکه پویش «یه لقمه مهربونی» هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت افزود: شهروندان تهرانی می‌توانند با حداقل 10 هزار تومان کمک مالی به این پویش، امکان تهیه افطار و اطعام نیازمندان و ساکنان محله‌های فقیرنشین پایتخت را فراهم کرده و در این کار خیر شرکت کنند.

پویش مردمی «یه لقمه مهربونی» به همت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و با مشارکت وبسایت تامین مالی جمعی فاندوران، خیریه ولی نعمتان، خیریه دست های مهربان و انجمن خیریه مبارزه گرسنگی در حال برگزاری است.

شهروندان تهرانی برای مشارکت در پویش «یه لقمه مهربونی» می‌توانند از سه راه تماس با سامانه 4379 و اهدای غذاهای نذری، پرداخت آنلاین از طریق سایت www.fundorun.com و سایت hami.tehran.ir و همچنین پرداخت از طریق کد دستوری #4379*97*788* در این پویش مردمی شرکت کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار