مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد گفت: 2600 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد یزد چشم انتظار دریافت جهیزیه در نوبت هستند.
کد خبر: ۲۴۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 10 June 2016

به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده  با اشاره به اجرای طرح‌های کمیته امداد اظهار داشت: اجرای طرح‌های کمیته امداد امام خمینی در سراسر استان پیگیری می‌شود که می‌تواند زمینه خوبی برای کمک به مدجویان این نهاد و افراد ناتوان مالی باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح محسنین در سطح استان یزد عنوان کرد: طرح محسنین به منظور یاری‌رسانی به خانواده‌های نیازمند در کمیته امداد در حال اجراست.

این مسؤول با بیان اینکه یکی از طرح‌های حسنه کمیته امداد امام خمینی در راستای حمایت از خانواده‌های زیرپوشش این نهاد که توانایی اداره زندگی خود را ندارند، طرح محسنین است، ادامه داد: این طرح مرتبط با خانواده‌های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند که رویکرد اصلی آن توجه به حفظ شان و بنیان خانواده با گشودن چتر حمایتی جامعه است.

وی با اشاه به تعداد خانواده‌های تحت پوشش در اجرای این طرح اظهار داشت: استان یزد سه هزار خانوار با سرپرست ناتوان تحت پوشش دارد که سرپرست خانواده دارای بیماری صعب‌العلاج، از کارافتاده، زندانی و یا فاقد سرپرست هستند.

علیزاده اضافه کرد: طرح‌های اکرام ایتام، شفا، کوثر، رضوان و ... هم از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی به شمار می‌روند که نیاز به مشارکت جدی و عزم حامیان و خیران نیکوکار در استان یزد است.

وی طرح اکرام ایتام از مهم‌ترین و موفق‌ترین طرح‌های حمایتی و مشارکتی کمیته امداد استان یزد برشمرد و خاطرنشان کرد: به منظور حمایت و یاری‌رساندن به کودکان بی‌سرپرست زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی، توانستیم اعتماد خیران و حامیان را به اجرای صحیح این طرح جلب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد با اشاره به افزایش روزافزون آمار حامیان نیکوکار در این استان تصریح کرد: حامیان از سرمایه‌های اجتماعی به شمار می‌روند که با مشارکت آن‌ها در طرح‌های کمیته امداد به عنوان یک پشتوانه قوی به آن‌ها تکیه داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار