فرماندار گچساران گفت: صنوف آلاینده در این شهرستان به شهرک‌های صنعتی انتقال می‌یابد.
کد خبر: ۲۳۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 01 June 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی گچساران که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: برخی صنوف به دلیل شرایط خاص خود دارای آلایندگی‌های صوتی و سایر آلایندگی‌ ها بوده که برطرف شدن این مشکل در دستور کار قرار گیرد.

وی تأکید کرد: باید با تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه شرایط را برای به دور بودن از آلاینده‌ های اصناف و مشاغل برای شهروندان تلاش مضاعف نمود.

فرماندار گچساران افزود: هماهنگی‌هایی بین شهرک‌های صنعتی و صنعت معدن و تجارت جهت انتقال صنوف آلاینده به شهرک‌های صنعتی گچساران به عمل آمده است.

رحیمی گفت: 2/5 هکتار زمین برای انتقال این صنوف مشخص و مکان‌یابی شده است که زیر ساخت‌ های لازم نیز در این مکان پیش بینی و اجرا می‌شود.

وی از ساماندهی این صنوف خبر داد و تصریح کرد: کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، و زیباسازی شهر از مزیت‌های انتقال صنوف به شهرک صنعتی صنفی است.

فرماندار گچساران تأکید کرد: باید با پیاده نمودن یک طرح کارشناسی شده در زمین‌های مورد نظر با توجه به فراهم بودن زیر ساخت‌های لازم این کار در بلند مدت جوابگو بوده و بعد از مدتی نیاز به جابجایی نباشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار