در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برنامه‌های متعددی در شهرها و روستاهای استان از سوی شبکه تبلیغی به خصوص مبلغان ومبلغات اعزامی، روحانیون مستقر و تشکل‌های مردمی بر محوریت اولویت‌های تبلیغی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۳۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 28 May 2016
 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان یکی از اولویت‌های تبلیغی در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تبیین حقیقت انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) دانست.

به گزارش  مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی صبح شنبه در نشست برنامه ریزی برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی با اشاره شخصیت کم نظیر امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف و تأثیر گذاری حرکت عظیم ایشان در بیداری ملت‌های مسلمان و ستمدیده، ضرورت شناخت هرچه بیشتر زوایای شخصیتی و تفکرات و آرمان‌های ایشان را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برنامه‌های متعددی در شهرها و روستاهای استان از سوی شبکه تبلیغی به خصوص مبلغان ومبلغات اعزامی، روحانیون مستقر و تشکل‌های مردمی بر محوریت اولویت‌های تبلیغی اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان مهم‌ترین این اولویت‌ها را تبیین، تشریح و نهادینه کردن آرمان‌های امام راحل (ره) و حقیقت انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان برشمرد.

وی افزود: در این راستا تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره)، تبیین هویت دینی و بُعد معرفتی انقلاب از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، بصیرت افزایی نسبت به اهداف انقلاب اسلامی و تهاجم همه جانبه دشمنان به اسلامیت و پایه‌های اعتقادی نظام  به خصوص در عرصه جنگ نرم و نفوذ فرهنگی و سیاسی مورد توجه ویژه شبکه تبلیغی خواهد بود.

حجت‌الاسلام دشتکی استفاده از فرصت‌های مناسبتی را در تبیین ضروریات و مسائل مختلف جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه یکی از رویکردهای اصلی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان رویکرد تبیینی در برنامه‌های تبلیغی است در همه مناسبت‌ها با توجه به اولویت‌های تدوین شده تلاش می‌کند از ظرفیت شبکه تبلیغی در راستای جریان سازی استفاده بهینه صورت پذیرد.

وی یکی از اولویت‌های اساسی در همه مناسبت‌ها را توجه به تبیین و نهادینه سازی شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» دانست و خواستار توجه هرچه بیشتر شبکه تبلیغی و اقشار تأثیر گذار به این مهم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار