دبیر همایش پاسداشت خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید چالوس از عملکرد منفی رادیو و تلویزیون ملی و انعکاس ضعیف خدمات این دولت، انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۲۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 08 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، طهمورث مختاری در نخستین همایش پاسداشت خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید که با حضور تیم دولت تدبیر و امید استان مازندران در سالن شهید آوینی چالوس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه 13 تن از شهدای مدافع حرم در خان طومان روزجمعه اظهار کرد:  همه ما در روزهای سوگواری این جان برکفان هستیم.

وی خاطر‌نشان کرد: این شهدا سند دیگری بر برگ افتخار مازندران افزودند و گرامی‌داشت یاد و خاطره آنها ضروری است.

دبیر همایش پاسداشت خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش نشان دادن تنها گوشه‌ای از خدمات ارزنده دولت است، تصریح کرد: با توجه به خدمات ارزنده و در حال اجرای این دولت، اطلاع‌رسانی در این حوزه برای آگاهی بخشی به مردم در کم‌رنگ است.

این مسئول با انتقاد از اینکه عده‌ای نمی‌خواهند خدمات دولت به ذائقه مردم شیرینی کند، افزود: برخی از افراد وقتی می‌بینند که دولت در حوزه‌هایی به موفقیت رسیده است، سعی می‌کنند یا این خدمات را تضعیف کنند و یا بگویند که اتفاق خاصی رخ نداد.

مختاری با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی از خدمات دولت در برخی از مواقع با موانع و مشکلاتی روبه‌رو است، تصریح کرد: در رسانه ملی که یکی از وظایف آن، اطلاع‌رسانی خدمات دولت است، موانعی وجود دارد که در آگاهی‌بخشی از خدمات دولتی کوتاهی می‌شود.

وی، برگزاری این نشست‌ها و همایش‌ها را راهی برای اطلاع‌رسانی از خدمات ارزنده دولت دانست و گفت: توفیقات دولت در زمینه‌هایی مانند سیاست‌های خارجی، برجام، بهداشت و درمان، امنیت حاکم بر کشور، مهار تورم، سیاست‌های تحقق اقتصاد مقاومتی، دستگاه‌های خدماتی و ... از جمله توفیقاتی است که باید به اطلاع مردم برسد.

دبیر همایش پاسداشت خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در پایان بیان کرد: رئیس جمهور کشور ما با ادبیات اسلامی و انسانی خود توانست جهان را متوجه ایران اسلامی کند و این به‌دور از انصاف است که خدمات دولت در داخل کشور با مشکل و مانع روبه‌رو شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار