مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 6 شهرستان اردبیل در حالی برگزار شد که اردبیلی‌ها به سرانگشتان آبی خود در اقتدار و عظمت‌بخشی به انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ 29 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی مرحله دوم انتخابات ساعات پایانی را با تمدید سه ساعته زمان رأی‌گیری در حال بر سرانجام رساندن است که باید تکلیف 68 کرسی مجلس در سطح کشور مشخص شود که در این بین سهم استان اردبیل راهیابی دو منتخب دیگر به مجلس دهم است که اهالی استان اردبیل در دو حوزه انتخابیه به این کار مهم دست زدند تا تکلیف هفت نماینده خود را در مجلس دهم تعیین کنند.

در حالی رأی‌گیری از اولین ساعات صبح امروز با حضور گرم مردم آغاز شد که در برخی از شعب اخذ رأی از همان ساعات اولیه زنان و مردان غیرتمند دیار سبلان و شش شهرستان اردبیل، نیر، نمین، سرعین، پارس‌آباد و بیله‌سوار با حضور در پای صندوق‌های رأی اراده جدی خود را برای تکمیل ظرفیت مجلس دهم به انجام رساندند تا بعد از ماه‌ها چشم‌ انتظاری بالاخره اهالی استان وکلای خود را در مجلس دهم بشناسند.

آری ساکنان 6 شهر استان برای انتخاب دو منتخبشان برای حضور در صندلی‌های سبز بهارستان به سرانگشتان آبی خود افتخار کرده و بار دیگر ثابت کردند که در پشتیبانی از نظام اسلامی لحظه‌ای غفلت نکرده بلکه همواره در این صحنه آگاه و هوشیار هستند.

در حالی ساعات پایانی رأی‌گیری در دو حوزه انتخابیه استان اردبیل در حال انجام است که هر چه به ساعات پایانی رأی‌گیری نزدیک می‌شویم حضور و مشارکت مردم به ویژه در مناطق روستایی و اطراف شهرها بیش از سایر مناطق نمود پیدا کرده به طوریکه مردم از زن و مرد تا پیر و جوان و گروه‌ها و اقشار مختلف به پای صندوق‌های رأی آمدند تا ارادت قلبی خود را با آرای قاطع خود به نظام اسلامی نشان بدهند.

اما در این بین حضور گرم رأی اولی‌ها نیز از نقاط قابل توجهی بود که برای اولین بار آمدند تا در آزمون حساس و خطیر انتخابات مشارکت کرده و عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی و خط ولایت نشان دهند.

اما در این بین فضای آرام و کم تنش انتخابات از محسنات دور دوم انتخابات بود به طوریکه مجریان و عوامل انتخابات سعی کردند با نظارت‌های دقیق خود عرصه را برای حضور آگاهانه مردم فراهم کنند.

هر چند به اذعان بسیاری از مسئولان و تحلیل‌گران در فضای تبلیغات انتخاباتی بین طرفداران و هواداران کاندیداها بداخلاقی‌هایی مشاهده شد اما در روز رأی‌گیری فضای آرام و کم تنشی را شاهد بودیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار