نماینده مردم بیرجند در مجلس:
نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از نظرات دانشگاهیان و نخبگان استان در زمینه های مختلف استفاده کنیم، گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برای پیشرفت خراسان جنوبی و راهکار مناسب ضروری است.
کد خبر: ۲۱۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 25 April 2016
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در نشست هم اندیشی نخبگان با موضوع استفاده از ظرفیت نخبگان برای پیشرفت شهرستان های خراسان جنوبی اظهار داشت: از تمامی نخبگان و اندیشمندان درخواست می‌کنیم تا با نظرات و راهکارهای کارشناسی خود نمایندگان مجلس و مدیران استان خراسان جنوبی را همراهی کنند.

وی افزود: بسیاری از ایده آل ها شرایطی دارند که نشدنی بوده اما مدیران در اجرا موانع را بهتر می‌بینند و قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون دو وظیفه مهم  و اصلی نمایندگان مجلس است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از نمایندگان با توجه به جایگاه آنها انتظار کار داشته و باید احزاب در حیطه‌های متخلف مسائل و موضوعات کشور را برنامه ریزی مدونی و روشنی داشته باشند.

عبادی با بیان اینکه اگر برنامه ریزی درستی صورت نگیرد توسعه کاریکارتوری پیش می آید یا کشور توسعه نخواهد یافت، افزود: نبود وجود احزاب قوی یکی از مشکلات در کشور است.

وی بیان کرد: هر کس که نماینده مردم منتخب باشد متعلق به تمامی مردم است و باید از نظرات دیگران استفاده کند و ما از نظرات نخبگان و دانشگاهیان خراسان جنوبی به خوبی استفاده می‌کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان نیز اظهار داشت: آمایش نظام آموزشی در خراسان جنوبی نیاز است تا بتوانیم جایگاهی که خراسان جنوبی در بین موسسات آموزش عالی کشور داشته را احیا و گسترش دهیم.

مهدی زاده افزود: ساختمان دانشگاه فرهنگیان به دلیل قدمت زیاد فرسوده است و فضای این دانشگاه در شأن واحد دانشجویان نیست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار