مسئول کلینیک تخصصی مهرانه زنجان از اخذگواهی نامه های ایزو 9001 و HSE برای کیفیت ارائه خدمات و نیز سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست، توسط این کلینیک خبر داد.
کد خبر: ۲۰۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 03 April 2016
جواد گرانمایه در گفت و گو با ایرنا افزود: این گواهی نامه ها پس از حدود یک سال پیگیری و مطابق سازی شاخص های مورد نظر، اواخر سال گذشته از سوی شرکتDNW کشور اتریش به کلینیک تخصصی مهرانه اعطا شد.
وی از راه اندازی بخش آموزش و پیشگیری کلینیک تخصصی مهرانه تا پایان خرداد سال جاری خبر داد و اظهار کرد: فازهای جدید این کلینیک نیز مطابق استانداردهای ایزو 9001 و HSE راه اندازی می شوند.
استاندارد ISO 9001 بیان کننده مبانی سیستم مدیریت کیفیت است که توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO (International Organization for standard به منظور یکپارچه سازی و تدوین استانداردهای بین المللی در خصوص سطح کیفی ارائه خدمات ارائه شده است.
استاندارد HSE- MS مخفف شده واژه های Health ،Safety ،Environment و Management System است و به سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست اشاره دارد.
مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با بیان اینکه آذر سال گذشته دستگاه پیشرفته لیزر پنج نقطه ای برای درمان تومور سرطانی در کلینیک مهرانه راه اندازی شد، اظهار کرد: این دستگاه با مشارکت خیران حوزه سلامت با هزینه بیش از 25 میلیارد ریال تهیه شد.
وی ادامه داد: این دستگاه قادر است نقاط دقیق تومور سرطانی را مشخص و با تابش های اشعه های متمرکز لیزر آنها را از بین ببرد.
گرانمایه با بیان اینکه مرکز رادیوتراپی کلینیک مهرانه از مجهزترین مراکز کشور است، افزود: هزینه های رادیوتراپی انواع سرطان ها بسیار سنگین است، ولی کلینیک مهرانه این خدمات را به صورت رایگان برای بیماران انجام می دهد. 
وی به نصب دستگاه رادیوتراپی پیشرفته دیگری در این کلینیک اشاره کرد و افزود: این دستگاه رادیوتراپی پایه انرژی، با حمایت خیران و با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال تهیه شده و قادر است با کیفیت عالی و با دقت بالا در زمینه تشخیص سرطان عمل کند.
انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه که 9 سال از تاسیس آن سپری شده است، حامی مستمر بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان بوده و کلینیک تخصصی آن از یک سال گذشته فعالیت خود را در زمینه تشخیص و درمان سرطان آغاز کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار