امام جمعه موقت مهران گفت: ملت ایران همیشه مدافع ارزش های اسلامی است و اگر کسانی چشم طمع به کشور داشته باشد، به شدت با آنان برخورد می کنند.
کد خبر: ۲۰۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 01 April 2016

امام جمعه موقت مهران گفت: ملت ایران همیشه مدافع ارزش های اسلامی است و اگر کسانی چشم طمع به کشور داشته باشد، به شدت با آنان برخورد می کنند.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام فائز حسینی منش در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر مهران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجتماع انبوه و پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی علیه السلام که فرمودند اگر در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم، دشمن گام به گام جلو می آید، اظهار کرد: باید در برابر دشمنان با اقتدار برخورد کنیم و تسلیم استکبار نشویم.
وی افزود: نباید به خاطر گفتمان و مذاکره تسلیم خواسته های بی جای استکبار شویم زیرا که این دیگر گفتمان نیست، بلکه تسلیم محسوب می شود.
خطیب موقت جمعه مهران یادآور شد: این ملت سزاوار امنیت و اقتدار هستند و با امنیت و اقتدار می توانیم در همه عرصه ها از جمله اقتصاد مقاومتی به اهداف عالیه نظام و انقلاب برسیم.
حسینی منش با بیان اینکه پیام انقلاب محبت و گفت و گو است، ادامه داد: در کنار محبت و گفت و گو با تمام کشورهای جهان باید با کسانی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کینه ورزی می کنند و به ارزش های اسلامی حمله می کنند، از موضع قدرت وارد شویم.
وی اضافه کرد: باید اول امنیتمان را تامین کنیم بعد با دشمنان کینه ورز مذاکره کنیم.
حجت الاسلام حسینی منش تاکید کرد: از فرصت برجام باید برای تقویت اقتصاد مقاومتی و ارتقا پتانسیل ها و نیروی کارآمد داخلی استفاده کنیم.
امام جمعه موقت مهران گفت: هم اکنون شاهد هستیم کشورهای همسایه ما با وجود امکانات ، معادن، اقتصاد و سیاستمدار اما امنیت ندارند و زیر سلطه کشورهای استکباری قرار دارند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار