با حضور استاندار مازندران، نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۰۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 24 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، با حضور استاندار مازندران، معاون عمرانی استانداری مازندران، مدیر کل گردشگری صنایع دستی میراث فرهنگی مازندران، مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان نوشهر، نمایشگاه ملی صنایع دستی استان‌های مختلف کشور در پارک نگین نوشهر افتتاح شد.

استاندار مازندران در این مراسم تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی امسال به شکل ویژه در دستور کار قرار دارد و در این راستا قرارگاهی از روز شنبه در استان راه‌اندازی می‌شود.

فلاح جلودار، صنایع‌دستی را از ملزومات توسعه اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: صنایع‌دستی زمانی رونق گذشته خود را نداشته است ولی در یکی دوسال اخیر نمایشگاه‌های خوبی در استان برگزار شده است.

استاندار مازندران از تشکیل و راه‌اندازی۸۰۰غرفه صنایع‌دستی در استان خبر داد و گفت: در زمینهٔ صنایع‌دستی علاوه بر توجه به کیفیت باید هزینه‌های تمام‌شده را کاهش دهیم.

فلاح جلودار عنوان کرد: امیدواریم سال جاری اقدامات خوبی برای توسعه صنایع‌دستی استان رقم زنیم و تلاش کنیم تا زمینه‌های صنایع‌دستی را فعال و شناسایی کنیم.

وی به سیاست محوری دولت در راستای صنعت مولد اشاره کرد و گفت: صنایع‌دستی یکی از راه‌های دستیابی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

استاندار مازندران با اشاره به ابلاغ قرارگاه عملیاتی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: دستگاه‌های مسئول و پشتیبان باید خود را برای کار بزرگ که درشان و منزلت هم استانی‌هاست آماده شوند.

فلاح جلودار بابیان ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف ازجمله صنایع‌دستی، صنعت و معدن افزود: باید از ظرفیت بخش‌های مختلف برای تحقق شعار سال جاری استفاده کنیم و امسال، سال برنامه و اقدام خواهد بود.

نمایشگاه ملیصنایع دستی شامل بیش از۱۰۰غرفه از۲۲استان کشور از چهارم فروردین ماه گشایش یافت.

این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروز آماده بازدید مسافران و هم وطنانی که به استان مازندران سفر می کنند خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار