سرپرست تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان خبر داد:
مشاور عالی و سرپرست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بهای پرتقال تامسون را در نوروز 95 از قرار هر کیلوگرم 19 هزار ریال و هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز را به نرخ 18 هزار ریال برای مصرف کنندگان در استان اعلام کرد و از آغاز عرضه این اقلام تا 15 فروردین 95 خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲ 16 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، پس از اینکه رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از برنامه ریزی برای توزیع پنج هزار تن میوه طرح تنظیم بازار شامل سه هزار و 500 تن پرتقال و هزار و 500 تن سیب با نرخ مصوب در سطح این استان گفت، یکی از همکارانش نیز از نهایی شدن قیمت میوه های طرح تنظیم بازار و توزیع آن در استان خبر داد.
مهندس جوادی همچنین اظهار کرد: ستاد استانی تنظیم بازار بر اساس قیمتهای موجود در بازار قیمت دو قلم میوه سیب و پرتقال در قالب طرح تنظیم بازار را نهایی کرد.
مهندس جوادی افزود : تا کنون 3 هزار تن پرتقال و 1500 تن سیب در سردخانه های سطح استان ذخیره سازی شده است و همچنین عرضه میوه شب عید در غرفه های سازمان میادین میوه و تربار شهرداری و میوه فروشانی که توسط اتحادیه میوه فروشان خرد معرفی میگردد تهیه خواهد شد .
وی افزود : 10 اکیپ که متشکل از نیروهای سازمان جهادکشاورزی و صنعت و معدن وتجارت می‌باشد موظف به بازرسی از نحوه عرضه می باشند ، همچنین 250 اکیپ با ترکیب اتاق اصناف و اتحادیه ها( در مجموع 500 نفر) مامور به بازرسی و بررسی عرضه محصولات در بازار هستند که به همین منظور برای اطلاع رسانی عمومی 200 بنر تهیه گردیده است و شماره تماس 124مدیریت بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت ونیز سامانه پیامک3000765555 مربوط به سازمان جهاد کشاورزی اماده دریافت نقطه نظرات وشکایات زائرین و مجاورین می‌باشد .
وی در پایان گفت: از تمام مردم شریف استدعا میشود با توجه به ذخایر کافی در کلیه اقلام از هرگونه ذخیره سازی خودداری و اقلام مورد نیاز خود را در به اندازه مصرف تهیه کنند.
همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منابع استانداری خراسان رضوی  در جلسه ی کمیسیون تنظیم بازار استان مکان عرضه این میوه ها را میادین میوه و تره بار شهرداری و واحدهای سیار در سطح شهر ها عرضه خواهد شد.
محمد مهدی مروج الشریعه افزود: 10 پایگاه ثابت، پنج پایگاه سیار و 250 اکیپ بازرسی بر روند فعالیت بازار نظارت مستمر دارند و دو قاضی کشیک تعزیرات حکومتی استان به همین منظور در ایام نوروز به پرونده ی متخلفان رسیدگی می کنند.
 وی گفت: به منظور دسترسی آسان زوار، 60 واحد نانوایی در اطراف حرم مطهر رضوی تا ساعت 24 پخت دارند و به زائران و مجاوران ارائه ی خدمت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار