رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: برای تهیه سند توسعه ای استان 58 شاخصه مهم مطرح و طراحی شده است.
کد خبر: ۱۹۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 03 March 2016
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: برای تهیه سند توسعه ای استان 58 شاخصه مهم مطرح و طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طهمورث الیاسی بختیاری روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای تهیه سند توسعه استان باید قابلیت ها، پتانسیل ها، مشکلات، فرصت ها و تهدیدهای هر شهرستان استان تهیه و به مرکز استان ارسال شود.

وی افزود: البته سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اول بهمن ماه در نامه ای به فرمانداری های سراسر استان از فرمانداران شهرستان ها خواسته بود تا این موضوع را به صورت ویژه پیگیری و تا دهم اسفند سند توسعه ای شهرستان خود را ارسال کنند.

الیاسی ادامه داد: هرچند به دلیل برگزاری انتخابات این امر در زمان تعیین شده میسر نشد ولی انتظار می رود فرمانداران برای تسریع در انجام کار این موضوع را جزو اولویت های کاری خود قرار داده و در اسرع وقت نسبت به تهیه سند توسعه شهرستان خود اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه همچنین از برگزاری جلسه ای در هفته آینده با حضور تمام فرمانداران استان برای مشخص شدن چارچوب کار و ارائه الگو خبر داد.

وی در ادامه به موضوع برنامه ششم توسعه نیز اشاره کرد و گفت: برای تدوین این برنامه 9 کارگروه تخصصی و 22 کمیته تشکیل شده است.

الیاسی با بیان اینکه کمیته های تشکیل شده کارهای خود را از بهمن ماه آغاز کرده اند، گفت: هرکدام آن ها تاکنون چندین جلسه برگزار کرده اند.

وی در پایان به برخی وظایف کمیته ها نیز اشاره کرد و گفت: ارزیابی عملکرد گذشته استان و تهیه سند توسعه ای و برنامه عملیاتی از جمله این وظایف می باشد.

استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت در شمال غرب کشور واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار