برنامه رادیویی "از طهرون با تهران" با هنرنمایی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در چندین نقش متفاوت به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
کد خبر: ۱۸۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 29 February 2016
حمیدرضا هدایتی، طراح مجموعه نمایشی "از طهرون تا تهران" ضمن اعلام این مطلب گفت: در این برنامه بازیگرانی را می‌خواستیم که بتوانند در نقش چند نفر بازی کنند و این بازیگران که از بین هنرمندان خوب اداره کل هنرهای نمایشی انتخاب شده‌اند توانسته‌اند با درک درست از شخصیت‌های نمایشی اجرای قابل قبولی ارائه دهند.

وی افزود: از آنجا که بازیگران این مجموعه هر کدام مطالب مختلفی را درباره تهران قدیم خوانده و دیده‌اند؛ توانسته‌اند با بهره‌گیری از تجربیات گذشته خود، در اجرای نقش‌های این برنامه طوری قصه‌ها را روایت کنند که انگار در تهران صد سال پیش رخ داده است.

این هنرمند ادامه داد: اتفاقاتی که در پایتخت رخ می‌دهد چه در گذشته و چه امروز حائز اهمیت است چرا که در کل کشور تاثیرگذار است و به نوعی این اتفاقات برای سایر شهرها الگوی رفتاری می‌شود، به تعبیری دیگر چون در تهران اقوام مختلفی حضور دارند به نوعی می توان گفت تهران، ایرانی کوچک است و ما در این برنامه سعی کرده ایم با پرداختن نمایشی به آداب و رسوم و مسائل تهران قدیم، رضایت شنوندگان رادیو نمایش را جلب کنیم.

حمیدرضا هدایتی درباره گزارشگری این برنامه، خاطرنشان کرد: گزارشگری زبان گویای برنامه‌های رادیو و تلویزیون است و امیدوارم که در آینده بیش از پیش به آن توجه شود، باید بگویم من خود را گزارشگر نیز می‌دانم و ارتباط گرفتن با مردم را بسیار دوست دارم، حتی بسیاری از مواقع بعضی از دوستانم می‌گویند که من از گزارش بسیار تاثیر گرفته‌ام.

حمیدرضا هدایتی که حدود 30 سال به عنوان گوینده، گزارشگر و بازیگر در عرصه‌های مختلف تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون حضوری فعال دارد، در پایان تاکید کرد: هر کدام از گزارش‌هایی که تولید کرده‌ام، به نوعی نمایش رادیویی کوتاهی است که مقدمه ، میانه و پایان دارد و با توجه به تجربه ای که در گزارشگری کسب کرده ام، به این نتیجه رسیده‌ام که گزارش نمایش گونه تاثیر دوچندانی بر مخاطبان می گذارد.

بر اساس این خبر، مجموعه رادیویی "از طهرون تا تهران" به تهیه‌کنندگی: ژاله محمدعلی، نویسندگی: سید مهرداد ضیائی و ژیلا تقی‌زاده و با هنرنمایی بازیگرانی چون فریبا متخصص، علی میلانی، محمد آقا محمدی، نوشین حسن زاده، میرطاهر مظلومی، راضیه مومیوند، معصومه عزیز محمدی، محمد رضا علی، سیما خوش چشم، مجتبی طباطبایی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در رادیو نمایش تولید شده است.

این برنامه به صدابرداری : پیروز صدرایی و افکت : نازنین حسن پور و نرگس موسی پور ، روزهای پنج شنبه و جمعه ساعت 20 از رادیو نمایش پخش می شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار