مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۸۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 28 February 2016
احمد غریوی در چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: برای حل مشکل اشتغال باید نسبت به فرهنگ‌سازی در این بخش اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه بخش تعاون ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای استفاده از سرمایه‌های خرد در بخش تولید دارد، اضافه کرد: ظرفیت تعاون می‌تواند، نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و کاهش میزان بیکاری جامعه ایفا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس شرایط موجود بخش دولت نمی‌تواند نیازهای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در زمینه اشتغال برطرف کند، افزود: در این زمینه باید از ظرفیت‌های موجود از جمله تعاونی‌ها استفاده کرد.

غریوی با تاکید بر برگزاری جلسات منظم در راستای هم‌اندیشی بهتر در بحث اشتغال اضافه کرد: برگزاری جلسات منظم شورای هماهنگی در سطح استان وهمچنین در شهرستان‌ها ثمرات خوبی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه اشتغال و کارآفرینی نیز اقدامات متعددی با برگزاری دوره‌های آموزش

فنی و حرفه‌ای دنبال می‌شود، تصریح کرد: باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ کار آفرینی و اشتغال در جامعه توجه ویژه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه با تقدیر از تلاش محموله مهرانه و ارائه خدمات به مردم ایران اضافه کرد: انجمن خیریه مهرانه نتیجه کار برای خدا و اعتماد مردم است.

غریوی تصریح کرد: مدیران مجموعه مهرانه به خوبی توانسته‌اند این انجمن را اداره کنند و باید ساکنان این استان ولایتمدار به مهرانه افتخار کنند.

در ادامه نیز مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با اشاره به اینکه مردم خیر استان زنجان با اعتماد به مهرانه ماهانه بیش از 500 میلیون تومان به این انجمن کمک می‌کنند، افزود: این اقدام با همکاری بیش از 50 هزار خیر صورت می‌گیرد.

وثوق با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته توسط مهرانه هیچ بیمار بی‌بضاعت و کم بضاعت سرطانی در استان به خاطر مشکلات مالی از درمان محروم نشده است، اضافه کرد: همه نیازهای بیمار و خانواده بیمار شامل معیشت، درمان، تحصیل توسط خیرین مهرانه مورد حمایت قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: از بیش از یک هزار بیماری که از آبان ماه سال گذشته توسط کلینیک تخصصی مهرانه پذیرش شده‌اند، هیچ مبلغی دریافت نشده و خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار