در مسابقات فوتبال رده امید باشگاه‌های کشور
در مسابقات فوتبال رده امید باشگاه‌های کشور، پیشگامان بیرجند به عنوان تنها نماینده خراسان‌جنوبی و تیم نخست گروه خود به مرحله بعدی صعود کرد.
کد خبر: ۱۸۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 25 February 2016


باشگاه پیشگامان بیرجند در نخستین دیدارش به مصاف تیم فوتبال رودان هرمزگان رفت با تساوی صفر بر صفر و کسب یک امتیاز به خانه برگشت.

نماینده فوتبال خراسان‌جنوبی در دومین بازی‌اش در مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که گلی در بر نداشت و به کسب یک امتیاز راضی شد.

تیم فوتبال پیشگامان بیرجند در آخرین بازی از نخستین مرحله مسابقات مناطق رده سنی امید باشگاه‌های فوتبال کشور در مقابل کهنوج کرمان صف‌آرایی کرد که 2 بر یک از سد میهمان گذشت.

نماینده خراسان‌جنوبی با ارائه بازی‌های قابل قبول در سه بازی خود و کسب 5 امتیاز به عنوان تیم نخست به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

مسابقات مناطق رده سنی امید باشگاه‌های فوتبال کشور در فصل 95-94 در هشت گروه پنج تیمی در حال برگزاری است که در گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های پیشگامان بیرجند نماینده خراسان جنوبی، آبی‌پوشان کهنوج کرمان، منتخب سیستان و بلوچستان، شاهین رودان هرمزگان و فجر الکان رفسنجان هم گروه بود که با انصراف نماینده سیستان و بلوچستان مسابقات این گروه با چهار تیم و به میزبانی کهنوج انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار