رضا اطری در وزن۵۷کیلوگرم مدال طلا،حسن یزدانی در وزن۷۴مدال نقره و کمیل قاسمی نیز در وزن 125 کیلوگرم به مدال برنز رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام الکساندر مدوید دست یافتند.
کد خبر: ۱۸۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 20 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام الکساندرمدوید که در شهر مینسک پایتخت بلاروس برگزار شد، 3 کشتی گیر مازندرانی به نام های رضا اطری صاحب مدال طلای وزن 57 کیلوگرم شد و حسن یزدانی در وزن 74 کیلوگرم به مدال نقره و کمیل قاسمی نیز به مدال برنز رسید.

در وزن 57 کیلوگرم این رقابت‌ها که 22 نفر حضور دارند، رضا اطری در دور نخست دیمچیک رینچینوف از بلاروس را 10 بر دو مغلوب کرد، وی در دور دوم هم با نتیجه 2 بر یک مقابل اوتار گوگایف از گرجستان به برتری رسید.

اطری در دور سوم سزار آکگول، کشتی‌گیر سرشناس ترکیه‌ای و دارنده مدال برنز جهان را 8 بر 6 مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل زلیمخان آباکاروف از روسیه با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید، اطری در دیدار فینال مقابل نودار آرابیدزه از روسیه در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی عقب بود با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید و طلایی شد.

همچنین در وزن 74 کیلوگرم که 40 کشتی‌گیر حضور دارند، حسن یزدانی با برتری مقابل مارتین اوبست از آلمان و آکایف از روسیه راهی دور سوم شد.

وی در این مرحله نیز با نتیجه 10 بر 5 مقابل بیک‌زاد عبدالرحمن‌اف، قهرمان ازبکستانی جهان به پیروزی رسید، یزدانی در مسابقه بعد با نتیجه 12 بر 2 سونر دمیرتاش، کشتی‌گیر مطرح ترکیه‌ای را مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد.

وی در این دیدار نیز با نتیجه 8 بر یک ارسلان بوداژاپوف از روسیه را شکست داد و فینالیست شد، اما در فینال به ختیگ تسابالوف قهرمان جهان از روسیه باخت و مدال نقره دریافت کرد.

در وزن 125 کیلوگرم نیز کمیل قاسمی دیگر کشتی گیر مازندرانی ابتدا در دور اول زلیمخان خزریف از روسیه را 9 بر 7 شکست داد، سپس در دور دوم لینگتی از مجارستان را برد.

قاسمی در مرحله نیمه نهایی مقابل گنوپریاشویلی از گرجستان را 9 بر 4 شکست خورد و راهی مرحله رده بندی شد.

کشتی گیر سنگین وزن مازندرانی کشورمان برای کسب مدال برنز این وزن موفق شد گئورکی ساکاندلیدزه از گرجستان را با اقتدار 10 برصفر شکست دهد و مدال برنز این وزن را کسب کرد.

همچنین جابر صادق زاده پهلوان مازندرانی کشورمان در وزن 90اضافه کیلوگرم موفق به کسب مدال خوش رنگ طلای کشتی پهلوانی جام الکساندر مدوید بلاروس شد.

جابر صادق زاده کشتی گیر مازنی تیم ملی کشتی پهلوانی کشورمان در مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی (جام مدوید) بلاروس در وزن به اضافه90 کیلوگرم با پیروزی مقابل بلگادی مانخجارگال از مغولستان قهرمان شد.

در این وزن اوماگ عبداله از ترکیه و آرزوبیک کاری بیکوف از قرقیزستان مشترکا سوم شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار