مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی: اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم و ایجاد فضای شور ونشاط انتخاباتی از وظایف صدا وسیما است
استاندار خراسان جنوبی: رسانه ها از به کار بردن واژه‌هایی که سبب انشقاق و دو دستگی در جامعه می‌شود پرهیز کنند/ از امکانات دولتی له یا علیه شخصی نباید استفاده شود / بعد از انتخابات همه نامزدها باید نامزد انتخاب شده را یاری کنند/ نامزدها وعده و وعیدهای غیرممکن به مردم ندهند
کد خبر: ۱۸۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 20 February 2016

استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ کس نباید از امکانات دولتی له یا علیه شخصی استفاده کند.

به گزارش تابناک، وجه اله خدمتگزار، در کمیسیون ارتقای امنیت با موضوع امنیت اجتماعی انتخابات با اشاره به اینکه مسئولین تمام تلاش خود را برای انجام وظایف خود برای برگزاری انتخابات باشکوه به کار می‌گیرند، بر ایجاد فضای توام با صمیمت، رقابت سالم بین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: اعتمادی که مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند در این انتخابات باید بیشتر شود.

وی ادامه داد: فرصت و فضایی برای مردم باید فراهم شود که با آرامش خاطر بیشری در انتخابات شرکت کنند.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از همه افرادی که برای مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند، افزود: این امر نشان از علاقمندی به پیشرفت و عمران و آبادانی کشور است.

خدمتگزار با اشاره به تایید 52 نفر از خراسان جنوبی از سوی شورای نگهبان، گفـت: مسئولین برگزاری انتخابات دو وظیفه بر عهده دارند که ایجاد فضای توام با آرامش و فضای نشاط، امید و شادابی و دعوت از مردم برای حضور در انتخابات از جمله این وظایف است که باید مورد توجه مسئولین و رسانه ها قرار گیرد.

وی، مردم خراسان جنوبی را مردمی فهیم و فرهیخته دانست و تاکید کرد: فضا و فرصت باید به گونه‌ای فراهم شود که حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: رسانه ها باید از به کار بردن واژه‌هایی که بار منفی دارد و سبب انشقاق و دو دستگی در جامعه می‌شود پرهیز کنند تا مردم خودشان برای نماینده خود تصمیم‌گیری کنند.

خدمتگزار با اشاره به اینکه بعد از برگزاری انتخابات نیز همه نامزدها باید نامزد انتخاب شده را یاری کنند، این امر را نشان از شعور بالای نامزدها و مردم دانست.

وی با تاکید بر اینکه نامزدها نباید وعده و وعیدهای غیرممکن نباید به مردم بدهند، افزود: مهم ترین وظیفه ما ایجاد فضایی توام با آرامش، امنیت و بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر بی‌طرفی دستگاه‌های حاکمیتی، ادامه داد: در صورتی که هریک از مسئولین از نامزدی حمایت کنند بلافاصله برخورد لازم انجام می‌شود.

خدمتگزار خاطرنشان کرد: هیچ کس نباید از امکانات دولتی له یا علیه شخصی استفاده کند.

حجت‌الاسلام کاظم لطفیان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: فعالیت های مربوط به حوزه کاری خود در امر انتخابات را شروع کردیم و تا هفته آینده نیز ادامه دارد.

وی با تاکید بر اصل مشارکت و همکاری، افزود: مساجد پایگاه اجتماعی گروهی خاص نیست و به ائمه جماعات مساجد نیز تاکید شده کسی حق ندارد از ورود نامزد مورد تایید شورای نگهبان برای برگزاری مراسم خود جلوگیری کند.

ثقفی، مدیرکل صدا و سیما خراسان جنوبی نیز در ادامه جلسه با اشاره به اینکه نقش صدا و سیما در برگزاری انتخابات نقش پررنگی است، گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم و ایجاد فضای شور ونشاط انتخاباتی از جمله وظایف صدا وسیما است.

وی، اعتماد مخاطب را سرمایه اصلی رسانه ملی دانست و افزود: در زمینه انتخابات 4 دوره برای پخش برنامه‌های انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار