کد خبر: ۱۸۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 17 February 2016


استاندار البرز، تشکیل تیم‌های نظارت بر ایمنی تجهیزات ساختمانی و شهربازی‌ها در شورای عالی استاندارد این استان را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، سیدحمید طهایی اظهار کرد: امروزه در دنیا، شرکت‌های خدمات ایمنی به صورت مستمر سلامت وسایل بازی و تجهیزات ساختمانی مانند بالابرها را به صورت مستمر کنترل می‌کنند.

وی ادامه داد: ایجاد تشکل‌های نظام‌مند زیر نظر سازمان ملی استاندارد مهمترین مقوله‌ای است که در پیشگیری از حوادث در ساختمان‌ها، تجهیزات فنی و شهربازی‌ها به حداقل می‌رساند.

طهایی گفت: تکمیل تیم‌های تخصصی از رشته‌های مختلف؛ به منظور ایمنی کالاها و تجهیزات تولیدی، گامی برای ساماندهی فرایند استاندارد کالاها و تجهیزات خواهد بود.

استاندار البرز در خصوص ایمنی بالابرها اظهار داشت: این موضوع در دستگاه‌ها و ساختمان‌های اداری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تولید بالابرها با کدهای ایمنی، می‌تواند اطمینان از استفاده این تجهیزات را تضمین کند.

طهایی بر ضرورت استانداردسازی زمین‌های بازی ورزشی و ایمنی شهربازی‌های استان نیز تأکید کرد و افزود: اکنون 29 شهربازی، 23 پارک در محوطه فضای باز و 2 سرسره آبی با 31 تجهیزات در سراسر استان وجود دارد که اداره کل استاندارد رصد ایمنی آن را در دستور کار دارد.

در شورای عالی استاندارد استان پیشنهاد استاندار البرز مبنی بر نصب بارکد ایمنی استفاده از آسانسور برای ایمنی هر چه بیشتر کاربران با استقبال همراه شد.

سازمان ملی استاندارد کشور به زودی طرح نصب بارکد را اجرایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار