آخرین خبرها از فضای انتخاباتی شهرها در استان خراسان جنوبی ...
ورود به فعاليت هاي تبليغاتي زودهنگام توسط كميته پيشگيري از جرايم و تخلفات انتخاباتي به دقت رصد مي شود/ نامزدهاي انتخاباتي از دادن وعده هاي غيرعملي و غيرقانوني پرهیز کنند/فرمانداري‌ها ۲۸ بهمن ماه اسامي نامزدهاي مجلس را منتشر می کنند
کد خبر: ۱۸۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 15 February 2016

فرماندار بیرجند گفت: نامزدهاي انتخاباتي از دادن وعده هاي غيرعملي و غيرقانوني كه خارج از اختيارات نمايندگي مجلس است خودداري نمايند.

به گزارش تابناک، علي ناصري در جلسه توجيهي نامزدهاي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي حوزه انتخابيه بيرجند، درميان و خوسف فرماندار بيرجند ضمن تبريك سي و هفتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي از حضور حماسي و پرشور مردم در راهپيمايي دشمن شكن ۲۲ بهمن كه درسرتاسر كشور با شور و حضور چشمگير مردم برگزار شد تقدیر کرد و گفت: امیدواریم اين حضور حماسي و پرشور مردم مقدمه اي براي جشن حضور در پاي صندوق هاي اخذ راي در روز۷ اسفند باشد.

وی تصريح كرد: ۲۷ بهمن ماه اسامي قطعي و نهايي نامزدهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي از شوراي نگهبان به وزارت كشور و در روز ۲۸ بهمن ماه نيز اين اسامي از طريق وزارت كشور به فرمانداريها اعلام می‌شود و فرمانداري‌ها در ۲۸ بهمن ماه آگهي اسامي نامزدهاي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه بيرجند، درميان و خوسف را منتشر خواهد كرد.

وي گفت : مطابق ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي، نامزدهاي انتخاباتي و طرفدارانشان از تاريخ ۲۹ بهمن ماه تا ۲۴ ساعت قبل شروع اخذ راي، به مدت ۷ روز فرصت تبليغات دارند.

فرماندار بیرجند با تاکید بر پرهيز از تبليغات زود هنگام كانديداها و طرفدارانشان در جمع مردم و در فضاي مجازي قبل از مهلت قانوني تبليغات، افزود: ورود به فعاليت هاي تبليغاتي زودهنگام توسط كميته پيشگيري از جرايم و تخلفات انتخاباتي به دقت رصد مي شود و طبق قانون با هرگونه تخلف انتخاباتي برخورد خواهد شد.

ناصری گفت: نامزدهاي انتخاباتي از دادن وعده هاي غيرعملي و غيرقانوني كه خارج از اختيارات نمايندگي مجلس است خودداري نمايند.

وی بر بي طرفي مجريان انتخابات تاكيد كرد و افزود: هركس با راي مردم و با هرگرايشي انتخاب شود؛ براي ما قابل احترام است.

فرماندار بيرجند در ادامه به تبيين و تشريح حقوق نامزدها و بايد و نبايدهاي انتخاباتي و عناوين مجاز و غير مجاز در تبليغات انتخابات پرداخت و تصريح كرد: اميدواريم در راستاي فرمايشات و منويات مقام معظم رهبري و در يك فضاي آرام، صميمي و قانونمند بتوانيم فرايند انتخابات را بخوبي و با همكاري همه دست اندركاران، برگزار نماييم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار