مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی: این نمایشگاه با موضوعات صنایع‌دستی، مشاغل خانگی، کشاورزی، هنری، ورزشی، پزشکی و سلامت از 9 تا 14 اسفند ماه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۸۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 13 February 2016

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: اولین نمایشگاه منطقه‌ای نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مژگان شریفی در گفت وگو با تابناک، با اشاره به راه‌اندازی اولین نمایشگاه منطقه‌ای نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، گفت: این نمایشگاه توسط دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با همکاری اداره کل امور روستایی خراسان جنوبی از 9 تا 14 اسفند ماه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های زنان به ویژه زنان روستایی و عشایر ذکرکرد و ادامه داد: این نمایشگاه در محورهای صنایع‌دستی، مشاغل خانگی، کشاورزی، هنری، ورزشی، پزشکی و سلامت برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در پایان از حضور مسئولین کشوری و استانی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد نیز برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار