سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی از ‌آغاز رسمی شروع تبلیغات ۲ کاندیدای مجلس خبرگان استان از امشب خبر داد.
کد خبر: ۱۷۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 10 February 2016

حجت الاسلام علی محمدی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به نام نویسی هفت نفر از استان برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: از این تعداد 2 نفر تایید صلاحیت، یک نفر رد صلاحیت و 4 نفر انصراف داده اند.

وی با اشاره به اینکه «آیت الله سید ابراهیم رئیسی و آیت الله ربانی» برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خراسان جنوبی تایید صلاحیت شده اند، افزود: این دو کاندیدا از ۲۲ بهمن می توانند به طور رسمی تبلیغات خود را آغاز کنند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی به طرفداران کاندیداها توصیه کرد با رعایت اخلاق انتخاباتی و قانون،‌از تخریب دیگر رقبا به شدت پرهیز کرده و تنها به بیان برنامه های خود اکتفا کنند.

 حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: از دیگر استانها،‌ هیچ داوطلب انتخابات خبرگانی تقاضای حضور در حوزه انتخابیه خراسان جنوبی را نداشته است.

 آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان از ساعت ۲۴ امشب

سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی نیز در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: فعاليتهاي تبليغاتي انتخاباتي کاندیداهای مجلس خبرگان از ساعت ۲۴ امشب آغاز و تا 24 ساعت قبل از اخذ راي ادامه خواهد داشت         .

 علی جزندری با اشاره به تشکیل كميسيون بازرسي تبليغات انتخابات خبرگان در استان افزود: استاندار، رئیس کل دادگستری استان، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اعضای این کمیسیون هستند.

 وی از ضبط فیلم 20 دقیقه برنامه های کاندیداهای انتخابات خبرگان استان در صدا و سیمای خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این فیلم ها بعد از تایید در کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان استان، از صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی پخش خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار