کد خبر: ۱۷۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 07 February 2016

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در دهه فجر 220 دانش آموز دختر از ناحیه دو آموزش و پرورش کرج به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام 220 دانش‌آموز دختر به مناطق جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر دانش آموزان در قالب کاروان‌هایی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را آشنا کردن این نسل با دوران دفاع عنوان کرد و افزود: امروز اگر دانش‌آموزان به راحتی پشت نیمکت و در سر کلاس درس حاضر می‌شوند و به تحصیل می‌پردازند مرهون خون شهدایی است که با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است و لازم است ما نیز ادامه دهنده راه آنان باشیم و با حفظ آرمان‌ها و تکریم خانواده آنان یاد و خاطره شهدا را برای همیشه زنده نگه داریم.

ساکی با اعلام اینکه نسل امروز باید با دوران دفاع مقدس آشنا شود افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی در ادامه سخنان خود به اعزام 220 دانش‌آموز دختر کرجی به مناطق جنوب اشاره کرد و گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده دانش‌آموزان از مناطق هویزه، فکه، شلمچه، اروند، اردوگاه شهید کلهر و معراج شهداء به مدت چهار روز بازدید خواهند کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار