بیست و پنجم رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان در حالی فردا در 10 شهر پیگیری می شود که خونه به خونه نماینده مازندران در این دوره از رقابت ها فردا میزبان ماشین سازی تبریزاست و در تدارک برد در این دیدار خانگی برای رسیدن به جایگاه دومی است.
کد خبر: ۱۷۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 07 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، تیم خونه به خونه بابل درچهاردیدارنیم فصل دوم رقابت های فوتبال دسته اول توانست 10 امتیاز به داشته های خود اضافه کند وبا ناکامی رقیب همپای خود مس کرمان خود را با برد هفته گذشته یک پله بالا کشید.


تیم خونه به خونه فردا درحالی به دیدارخانگی با ماشین سازی تبریز می رود که با برد دراین دیدار حتی می تواند با بهره گیری از ناکامی این روزهای فجر سپاسی شیراز به رده دوم هم برسد و این نماینده مازندران را تا حد زیادی به لیگ برتر رقابت های فوتبال نزدیک کند.


براساس دستورالعمل فدراسیون فوتبال از لیگ 20 تیمی دسته اول سه تیم به لیگ برترصعود و سه تیم پایین جدولی نیز با این لیگ خداحافظی می کنند و در شرایط فعلی شانس تیم های پیکان تهران صدرنشین، فجر سپاسی شیراز و خونه به خونه بابل بیش از سایر تیم هاست.


اگرچه پیش بینی برای صعود تیم خونه به خونه بابل به لیگ برتر با باقی ماندن 14 دیدار دیگرزودهنگام است، ولی این تیم با مدیریت برادران حسن زاده از خانواده های متمول شهر بابل با هزینه ای که برای جذب شش بازیکن لیگ برتری در نیم فصل دوم داشتندونیز نیم نگاهی به بازی های باقی مانده این تیم ( بیشتر بازی ها با تیم های میان جدولی) می توان از حالا شانس زیادی برای این تیم برای صعود به لیگ برتر قائل بود. 


سرمربی تیم خونه به خونه بابل هدف اصلی این تیم مازنی را برای فصل جاری رقابت های دسته اول جام آزادگان از ابتدای فصل تاکنون صعود به لیگ برتر مسابقات فوتبال اعلام کرد.


اکبر میثاقیان گفت : تمام بازی های نیم فصل دوم چه مهمان و چه میزبان باشیم برای ما حکم فینال را خواهد داشت و این گفتمان نیز در بازیکنان؛ کادر فنی و مدیریت باشگاه جا افتاد و ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم.


وی افزود : با این نگاه ما در چند بازی اخیر نیم فصل دوم نتیجه خوبی گرفتیم و به همین روال بازی های آینده را ادامه می دهیم تا بتوانیم به خواسته به حق مردم استان به خصوص مالک تیم که حمایت خوبی از بازیکنان و کادر فنی دارند، برسیم.


میثاقیان که تجربه زیادی برای لیگ برتری کردن تیم های دسته اولی در کارنامه اش دارد گفت : بازی در نیم فصل دوم با رقابت تیم ها و شناختی که از همدیگر پیدا می کنند، سخت از نیم فصل اول است و تیمی می تواند برنده باشد که با فکر بازی کند.


مدیررسانه ای خونه به خونه بابل هم هدف اول و آخر باشگاه را صعود به لیگ برتر و تحقق آرزوی 12 ساله مردم مازندران برای حضور در این سوپر لیگ فوتبال ایران است.


محمد نعمتی
 گفت : تیم خونه به خونه با وجود آرامشی که درتیم وجود دارد و حمایت های مالک تیم و هواداران خوب خود را آماده صعود به لیگ برتر می کند و امیدواریم روند پیروزی تیم ما ادامه داشته باشد تا به اهدافمان برسیم.


وی افزود : خونه به خونه در این رقابت ها نیم نگاهی به بالای جدول نیز خواهد داشت و این ظرفیت در تیم و بازیکنان ما برای صعود به رده دوم و حتی اول نیز وجود دارد.


مازندران دو تیم در رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان دارد که خونه به خونه بابل از24 بازی با 43 امتیاز به طورمیانگین با اخذ امتیاز 1.70 درهر دیداردر رده سوم و نساجی مازندران با همین تعداد بازی با 29 امتیاز وکسب حدود 1.2 امتیاز درهربازی در رده 12 جدول قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار