معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:
تابناک: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: حضور جوانان و نوجوانان و نسل های سوم و چهارم در ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر پدیده نویی است، چرا که آنان بدون لمس کردن دوران انقلاب و جنگ تحمیلی، به صورت خودجوش و مشتاقانه در این برنامه های جشن و شادمانی شرکت می کنند.
کد خبر: ۱۷۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 02 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در آئین بهره برداری از تعدادی از پروژه های عمرانی شهرستان اراک، گفت: 22 بهمن و هفتم اسفند نماد اتحاد ملت ایران است.

حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی استانداری در آئین افتتاح پروژهای توزیع نیروی برق، گفت: اکنون که به همت امام راحل و با حمایت و پشتیبانی بی دریغ مردم ، حکومت اسلامی در ایران تشکیل شده، سعی و تلاش همه دولت ها بر این است که بتوانند احکام اسلامی را در جامعه پیاده کنند و مسئولان موظفند با خدمات بیشتر و مدیریت بهتر ، روز به روز به خدمات رسانی مطلوب تر به مردم ادامه دهند.  .

وی بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان و نسل های سوم و چهارم در ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر پدیده نویی است، چرا که آنان بدون لمس کردن دوران انقلاب و جنگ تحمیلی، به صورت خودجوش و مشتاقانه در این برنامه های جشن و شادمانی شرکت می کنند.

حسن بیگی گفت: روز 22 بهمن و قدس به عنوان دو رفراندوم در جمهوری اسلامی ایران تلقی می شود و میزان مشارکت، حضور و پشتیبانی مردم از نظام را نشان می دهد و امسال راهپیمایی 22 بهمن نیز مقدمه ای برای حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای در هفتم اسفند خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری در فراز دیگری از سخنانش با دعوت منتقدان دولت به رعایت انصاف در بیانات و اظهارنظرهای خود افزود: اکنون که برجام به فرجام رسیده مسئولان نظام باید با وحدت و همدلی تلاش کنند تا مطالبات کشورمان از کشورهای غربی و مزاحمت هایی که برای اقتصاد ایجاد کرده بودند برطرف شود.

حسن بیگی، درآمدزایی صنعت گردشگری در دنیا را بسیار بیشتر از درآمدهای نفتی دانست و گفت: این مهم نیازمند بازسازی و نوسازی ناوگان مسافربری هوایی و خطوط ریلی است تا حجم مراودات افزایش یابد.

وی بیان کرد: برای اجرای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری باید فناوری و کیفیت تولید کالاهای داخلی به اندازه ای ارتقاء یابد که ضمن قابل رقابت بودن با مشابه خارجی و تامین نیازهای داخل بتواند بازارهای خارجی را هدف گذاری کند.

حسن بیگی  گفت: شرکت برق از معدود ادارات با کمترین شکایت در دفتر ارزشیابی و رسیدگی به شکایات مردمی استانداری مرکزی است که حاصل سخت کوشی و تلاش پرسنل و مدیریت زحمت کش آن است .

گفتنی است مرکز مدیریت هوشمند کنترل ترافیک کلانشهر اراک نیز با حضور  معاون سیاسی و امنیتی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی،  فرماندار اراک رئیس و اعضای شورای اسلامی این کلانشهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.      

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار