مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی خودرو پراید در محور حمیل - ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 23 January 2016
مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی خودرو پراید در محور حمیل - ایلام خبر داد.

اکبر آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پی واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور حمیل – ایلام ۵ نفر مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه ساعت ۱۷:۱۲ امروز شنبه را زمان این سانحه عنوان کرد و افزود: ۴ مصدوم این حادثه با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب منتقل شدند.

آزادی با بیان اینکه مورد فوتی در خصوص این حادثه گزارش نشده است، بیان کرد: رانندگان توجه کنند در جاده‌ها با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی نمایند تا سفری ایمن و بی‌خطر داشته باشند.

وی در ادامه خواستار توجه رانندگان به هشدارهای راهنمایی و رانندگی شد و گفت: پرهیز از سبقت غیرمجاز بدون تردید در کاهش خطرات و سوانح و حوادث رانندگی موثر است.

آزادی همچنین بیان کرد: رانندگی به هنگام خواب آلودگی جان افراد را به خطر می‌اندازد و لذا هر اندازه که توجه و دقت افراد به هنگام رانندگی بالا باشد از خطرات ایمن می‌مانند.

وی با اشاره به زحمات بی‌دریغ پرسنل زحمتکش اورژانس و فوریت‌های پزشکی اعلام کرد: همکاران ما در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم هستند و تقاضای ما همکاری با عوامل اورژانس به هنگام وقوع حوادث می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار