مدیر رسانه ای باشگاه خونه به خونه
مدیررسانه تیم فوتبال خونه به خونه مازندران، حساس کردن برخی رسانه های ورزشی کشوری واستانی دیدارتیم های خونه به خونه ونساجی مازندران درهفته بیست وسوم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور را غیرحرفه ای وبه ضرر فوتبال مازندران دانست.
کد خبر: ۱۶۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 22 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،' محمد نعمتی'  درحاشیه تمرین تیم خونه به خونه مازندران دربابل گفت: دیدارهای نساجی و خونه به خونه ویترین فوتبال مازندران محسوب می شود و بدون شک تمام رسانه های استان و کشور روی این دیدار زوم خواهند کرد و امیدوارم همه تلاش کنند تا این بازی بدون هیچ مشکلی برگزارشود.

وی افزود: دیدار خونه به خونه برابر نساجی مازندران همانند تمام بازی های لیگ دسته یک سه امتیازی است و نباید آن را بیش از حد آن حساس کرد.


مدیررسانه ای تیم فوتبال خونه به خونه مازندران اضافه کرد: با نگاه به جایگاه و وضعیت فعلی دو تیم در جدول رده بندی مسابقات و در شرایطی که به سر می برند، فقط به آرامش نیاز دارند و شاخ و شانه کشیدن هواداران دو تیم پیش از بازی مورد تأئید جامعه فوتبال مازندران نیست و با این کار به هر دو تیم خونه به خونه و نساجی ضربه وارد می شود. 


نعمتی اضافه کرد: متاسفانه عده ای از دوستان به جای اینکه تلاش کنند تا این دیدار بدون هیچ حادثه و حاشیه ای برگزار شود به فکر تسویه حساب شخصی از تیم های مقابل هستند.


وی با بیان اینکه تمامی بازیهای خانگی تیم خونه به خونه در این فصل در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل برگزار شد، پیشنهاد برگزاری بازی دو تیم خونه به خونه ونساجی درهفته بیست وسوم در ورزشگاه شهدای ساری را غیرمنطقی خواند و گفت: هر تیمی دوست دارد از امتیاز میزبانی و حمایت هوادارانش نهایت استفاده را داشته باشد. 


مدیررسانه ای باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: چطور ممکن است این بازی در ورزشگاه شهدای ساری که فاصله اش از بابل نسبت به قائمشهر بیشتر است برگزار شود؟


نعمتی اضافه کرد: درخصوص سهم هواداران دو تیم از سکوی های ورزشگاه هفت تیر بابل مانند تمام بازی های لیگ برای این دیدار نیز قانون قدیمی و همیشگی سهم 90 درصد هواداران میزبان و 10 درصد هواداران مهمان از سکوها در نظر گرفته می شود.


وی افزود: متاسفانه بعضی رسانه ها آگاهانه ویا بدون اطلاع در اقدامی جالب حتی دست روی این قانون گذاشته و آن را ظالمانه دانسته اند، اما لازم است عنوان شود این قانون مثل بازی رفت دو تیم، همیشه برای بازی های رفت و برگشت لیگ های مختلف اعمال می شود و تنها برای بازی های جام حذفی که به صورت تک بازی برگزار می شود برای هواداران هر دو تیم سهم 50 درصدی در نظر گرفته می شود.


نعمتی گفت: اگر تمهیدات مناسبی از سوی شورای تأمین استان و شهر بابل و همچنین نیروی امنیتی اتخاذ شود و هواداران دو تیم احساسات خود را کنترل و سعی کنند با آرامش وارد ورزشگاه شوند و بدون مشکل ورزشگاه را ترک کنند، این دیدار نیز بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.


وی یادآورشد: تحت فشار قراردادن مسئولان استان راه مناسبی برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار نیست و رسانه ها باید تلاش کنند با پرداختن به مسائل فرهنگی و اخلاقی و دعوت به آرامش هواداران دو تیم، مانع هرگونه حاشیه و جوسازی از سوی آنها شوند.


دیدار تیم های هم استانی خونه به خونه و نساجی مازندران درچارچوب هفته بیست وسوم رقابتهای لیگ دسته یک باشگا
ه های کشور روز دوشنبه ششم بهمن ماه در ورزشگاه هفت تیربابل برگزار می شود.


دیدار رفت دو تیم 13شهریوردر هفته چهارم این رقابتها ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با پیروزی یک برصفر نساجی مازندران برابر خونه به خونه به پایان رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار