مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از افتتاح 87 واحد مسکن مددجویی در سطح این شهرستان با سه میلیارد و 575 میلیون تومان اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 09 January 2016

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از افتتاح 87 واحد مسکن مددجویی در سطح این شهرستان با سه میلیارد و 575 میلیون تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش ایسنا،"علی کولیوند" ‌ افزود: از این تعداد 35 واحد در حسین‌آبادناظم، 5 مورد در بخش زند در روستاهای گرجایی و بی‌غش و 5 مورد در بخش جوکار در روستاهای حسین‌آباد شاملو و ده‌شاکر و 42 واحد در بخش مرکزی افتتاح خواهد شد.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع این نهاد به همراه کمیته همیاری تشکل‌های مردمی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و به پرداخت 30 مورد وام اشتغالزایی و خودکفایی به مبلغ 245 میلیون تومان به مددجویان این شهرستان اشاره کرد.

کولیوند یادآورشد: در طول ایام دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان از منزل 27 نفر از مددجویان کمیته امداد بازدید خواهد شد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: اهدای 20 مورد جهیزیه به مبلغ 82 میلیون تومان و اهدای 50 مورد وام کارگشایی به مبلغ 50 میلیون تومان از اهم برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر به شمار می‌رود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از برگزاری دو دوره آموزشی برای آموزش نوعروسان و دختران در شرف ازدواج خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول دهه مبارک فجر 45 مورد ارزاق و کالا به مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان توزیع خواهد شد و با خانواده معظم شهداء دیدار به عمل می‌آید.

کولیوند به برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی انقلاب در حوزه فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزش‌های رزمی دختران، برگزاری جشن دهه فجر با حضور دانش‌آموزان و برگزاری همایش برای حمایت خانواده‌های تحت پوشش اشاره کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار