ویترین کتاب
ویترین تخصصی چاپ و نشر به منظور آشنایی مراجعه کنندگان به اداره کل با صنعت چاپ استان صبح امروز در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی نصب و راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۵۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶ 08 January 2016



به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، به منظور آشنایی بیشتر مراجعان با توانمندی‌های صنعت چاپ استان و جلب توجه مدیران چاپخانه‌ها و صنایع وابسته به تولید آثار فاخر و با کیفیت محصولات چاپی و نیز نمایش این آثار، ویترین چاپ و نشر را در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد صبح امروز چهارشنبه 16 دی ماه راه‌اندازی شد.

در جریان این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌‌‌ غربی اظهار داشت: این مجموعه شامل گزیده آثار مدیران واحدهای چاپی فعال در سطح استان است که به منظور آشنایی بیشتر با صنعت چاپ استان ارسال و به نمایش گذاشته شده است.

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در انواع روش‌های چاپی از جمله روتو گراور، بالشتکی، دیجیتال، لترپرس و صحافی و چاپ بسته بندی به اداره کل ارشاد آذربایجان‌ غربی ارسال کنند.

وی با اشاره به سایر موارد قابل ارسال تصریح کرد: مدیران واحدهای چاپی می‌توانند تولیدات چاپی به روش‌های خاص و آثار مربوط به عملیات پس از چاپ که شامل برجسته کاری، سلفون، قالب و لیزی می‌شود را نیز در دو نمونه ارسال کنند.

مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

برچسب ها: کتاب
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
سلام
اگه واقعا شکایتی باشه اتحادیه چاپ خانه داران کجاست که ما مراجعه کنیم ایا واقعا رسیدگی می کننند یا از متخلفین حمایت می کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار