مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت:‌ در یک حرکت جدید و با هدف کشت به موقع و کیفی اراضی زراعی، آنها را به زارعان منطقه اجاره دادیم تا کشت و زرع مناسب همراه با کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های اشتغال را شاهد باشیم.
کد خبر: ۱۵۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 02 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اروجعلی محمدی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان کشت و صنعت مغان با یادآوری اینکه یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت برون سپاری بخش‌های مختلف کشت و صنعت به مردم و گروه‌های سرمایه‌گذار است، اظهار کرد: تداوم تولید در راستای اقتصاد مقاومتی مهمترین برنامه‌های کشت و صنعت و دامپروری مغان است.

وی گفت: روند رو به رشد تولیدات شرکت مطلوب است کلیه مدیران شرکت باید در راستای پیشرفت همه جانبه در امور مختلف شرکت تلاش کنند.

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان یادآور شد: امروز شرکت کشت و صنعت مغان توانسته است گام‌های اساسی برای رسیدن به نقطه مطلوب برداشته و حرف‌های برای گفتن داشته باشد.

محمدی بیان کرد: این امر با همت و تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارگران زحمتکش در حوزه‌های مختلف میسر شده است که به نوبه خودم از تلاش و همت کلیه کارکنان و کارگران شرکت تقدیر و تشکر می‌کنم.

این مسئول افزود: بنده از عملکرد مدیران شرکت راضی هستم و تلاش شبانه‌روزی آنها را ارج می نهم به طوری که در سال‌های اخیر شاهد هستیم که کشت و صنعت مغان در وضعیت بسیار اسفناکی قرار داشت و بحمدالله با یاری مدیران توانمند توانستیم مشکلات و نارسایی‌ها را شناسایی و حل و فصل کنیم.

کشت و صنعت بالاخره از کما خارج شد

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان ادامه داد: با مشاهده نکات مثبت و روند رو به رشد در همه واحدهای شرکت کشت و صنعت مغان به جرات می‌توانیم بگوییم که این شرکت در حال حاضر از کما خارج شده است.

محمدی تصریح کرد: ما خودمان را برای برداشتن گام‌های بزرگ در شرکت آماده کرده‌ایم و یکی از برنامه‌های ما در حوزه زراعت اختصاص 5 هزار هکتار از زمین‌های زراعی شرکت برای کشت پنبه است.

وی گفت: در کارخانه‌های قند و لبنیات و مجتمع دامپروری شرکت کارهای خوبی انجام شده است به طوری که ما در سال گذشته با برون سپاری قسمتی از کار تولیدی کارخانه لبنیات تجربه خوبی به دست آوردیم و الان با یک شرکت تولیدی دیگر در حال رایزنی هستیم و قطعا در چرخه غذایی کشور موثر خواهد بود.

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان یادآور شد: در مجتمع دامپروری شرکت قیمت تمام شده ما 16 هزار ریال بود و با اقدامات انجام یافته در این واحد به زیر 9 هزار ریال خواهد رسید.

محمدی با بیان اینکه تامین علوفه مرغوب یکی از مشکلات ما در مجتمع دامپروری است، عنوان کرد: با تامین به موقع از طرف امور زراعت توانستیم این نارسایی را برطرف کنیم.

این مسئول به تلاش مدیران زحمتکش کارخانه قند اشاره کرد و افزود: با صرفه‌جویی‌های لازم توانستند با تعمیر و تامین به موقع لوازم مورد نیاز کارخانه را برای این دوره از فعالیت آماده کنند.

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان ادامه داد: در واحدهای اداری، روابط عمومی، امور پیمان ها و قراردادهای شرکت نظم و انضباط کاری حکمفرماست به عنوان مثال در دفتر حقوقی تمامی پرونده ها بروز شده و روابط عمومی شرکت توانسته است در زمینه ساماندهی آگهی‌ها و تبلیغات و در عین حال کاهش هزینه‌ها برنامه ریزی‌های خوبی انجام دهد.

محمدی بیان کرد: در حوزه مشاوران با همکاری و هدایت آقای شهریفر که تمامی حوزه ها و امورات اشراف دارند کارهای خوبی انجام شده است و در مدیریت برنامه‌ریزی توانستیم اهداف مدیریت شرکت را تقریبا به نحو مطلوبی عملیاتی کرده و صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهیم.

وی افزود:‌ در امور بازرگانی با توفیقات خوبی همراه هستیم و باید این روند را ادامه بدهیم به طوری که از نحوه تمرکز خرید امور بازرگانی و از نحوه تامین تدارکات و تامین اقلام و مورد نیاز و ضروری امورات شرکت رضایت نسبی وجود دارد و باید این نظارت و کنترل‌ها ادامه یابد.

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان اینکه امور مختلف شرکت باید همگام با اقتصاد مقاومتی نهایت صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، ادامه داد: طی یک سال و نیم گذشته، مدیریت جدید با تلاش شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی صحیح و بهره‌گیری از دانش مدیران باتجربه، در زمینه‌های مختلف، توانسته گام‌های بلندی به سمت توسعه و نوسازی بردارد.

محمدی تصریح کرد: شرکت در بیشتر زمینه‌های فعالیت متنوعی را شروع کرده و برنامه‌های درخشان و امیدوارکننده‌ای برای شکوفایی مجدد و رونق هر چه بیشتر این مجموعه تدوین کرده که به یقین نویدبخش روزهای خوش آینده است.

وی با تاکید بر کشت به موقع اراضی زراعی شرکت گفت: امسال با توجه به واگذاری به موقع اراضی زراعی اجاره‌ای بین زارعان منطقه و کشت محصولات در اسرع وقت که با نظارت وکارشناسی دقیق شرکت انجام شده است عملکرد قابل قبولی را در حوزه زراعت شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان یادآور شد: ما دربخش نیروی انسانی به این توانمندی رسیده‌ایم که با جدیت تمام و حساب شده در راستای پیشرفت شرکت از افراد متخصص و کارآمد استفاده کنیم.

آزمایشگاه‌های مدرن در کشت و صنعت راه‌اندازی می‌شود

محمدی بر راه‌اندازی آزمایشگاه بخش‌های مختلف تاکید کرد و افزود: تمامی آزمایشگاه‌های حوزه شرکت با اعتبار قابل توجهی که در نظر گرفته‌ایم تا پایان سال به قوه الهی راه‌اندازی و یا باسازی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: نبود آزمایشگاه بر نوع و کیفیت محصولات بسیار اثر‌گذار بوده است.

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان عنوان کرد: ‌امسال برای اولین بار در تاریخ شرکت عملیات مالی بسیار مطلوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و همچنین مدیریت برنامه‌ریزی توانست با تمام و کمال به مطالبات هئیت مدیره پاسخ دهد و محمدی بر ذخیره انبارهای دام و زهکشی مزارع باقی مانده شرکت مغان تاکید کرد کرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع‌ کشاورزی 2 هزار و 600 هکتار باغات میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه قند، کارخانه لبنیات، کارخانه فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت‌های منحصربه‌فرد کشور محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار