فیلم تلویزیونی «عشق خاموش» به کارگردانی علی بنکدار و تهیه کنندگی رضا جلالی با روایت داستان زندگی یک جانباز شیمایی است که در جهرم فیلمبرداری می شود
کد خبر: ۱۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۴ 16 March 2015
به نقل از باشگاه خبرنگاران،علی بنکدار کارگردان فیلم تلویزیونی "عشق خاموش" در خصوص این اثر گفت: این فیلم 90 دقیقه‌ای توسط دوربین علی محمد زاده در جهرم استان فارس تصویربرداری می شود.

وی با اشاره به اینکه تله فیلم "عشق خاموش" برای پخش از شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید می شود، افزود: این پروژه تلویزیونی داستان استاد دانشگاهی به نام حاج کاظم را روایت می‌کند که به تدریس تمثیل شناسی می‌پردازد و در این راستا اتفاقاتی برایش رقم می‌خورد.

بنکدار تصریح کرد: حسین اسدی، سیاوش خیرابی، مارال فرجاد،‌ زهرا سعیدی، حسین سرباز و حمیدرضا همتی از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است.

این کارگردان عنوان کرد: استاد حاج کاظم مصلی‌نژاد جانباز شیمایی و از رزمنده‌های گردان ابوذر است که در جبهه جنوب فعالیت می‌کرد، به این دلیل سعی کردم شهر جهرم را برای تصویربرداری این تله فیلم در نظر بگیرم.

وی خاطر نشان کرد: این فیلم تلویزیونی با حمایت معاونت فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران تهیه شده و قرار است نیمه دوم فروردین 94 مقابل دوربین رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار