ارتفاع بارش برف در بخش کجور که از شب گذشته آغاز شده هم‌اکنون به ارتفاع نیم‌متر رسیده است.
کد خبر: ۱۴۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 07 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، بارش برف و بوران که از شب گذشته بخش‌های وسیعی از کجور را فرا گرفته است، همچنان ادامه دارد.

بارش برف که در مناطق بالادست روستایی تا ارتفاع نیم‌متر رسیده است، سبب کندی شدید عبور و مرور در محورهای کوهستانی بخش کجور شد و علاوه بر آن باعث قطع برق در تعدادی از روستاها نیز شده است که با تماس‌های مردمی و تلاش نیروهای اداره برق کجور، برق مناطق وصل شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات برف‌روبی با دو دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و یک خودروی ویژه برف‌روبی توسط نیروهای راهداری در مسیرهای مواصلاتی اصلی و فرعی در حال انجام است.

درویش‌علی میار با اشاره به ذخیره‌سازی 60 تن نمک در بخش کجور برای مقابله با یخ‌بندان جاده‌ها، افزود: خودروی نمک‌پاش مکانیزه نیز هم‌اکنون در مسیرهای پاک‌سازی شده کجور اقدام به نمک‌پاشی کرده تا از یخ‌بندان جاده جلوگیری شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نوشهر نیز خاطرنشان کرد: نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر کجور نیز در حالت آماده‌باش کامل هستند و از دقایق اولیه صبح امروز چند فقره عملیات امداد و نجات را نیز انجام دادند.

امیرحسین عسگرزاده با اشاره به اینکه سامانه 112 ندای امداد همواره آماده دریافت اخبار و اطلاعات در بخش کجور است، گفت: تمامی مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به بخش کوهستانی کجور را دارند، ضروری است حتماً زنجیرچرخ و البسه گرم و سایر وسایل ایمنی را با خود به همراه داشته باشند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار