جان نثاری:
تابناک: رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای شهر با اشاره به تخلف شهرداری اصفهان در خصوص ساخت شهرک سلامت گفت:مهندسان نامه ای را برای توقف پروژه شهرک سلامت به شهرداری ارائه داده اند.
کد خبر: ۱۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴ 14 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عبدالرسول جان نثاری ظهر امروز در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت‌های شهرداری در بحث کنترل سیما و منظر شهری و کنترل نقشه‌های نما در سطح شهر اصفهان اظهار داشت: فعالیت کارکنان شهرداری در این زمینه به اندازه‌ای است که شکایت‌های مردمی را نیز دنبال کرده و ساختمان چهار سقف را به دلیل اینکه نمای آن مصوب نبوده به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این میان نکته قابل توجه این است که چرا کارشناسان شهرداری پروژه شهرک سلامت که پروژه بزرگ و شاخص شهری است و در مجاورت اتوبان نیز قرار دارد و همه مهندسان، متخصصان و کارفرمایان این امر را تایید می‌کنند نسبت به انجام نمای کامپوزیت در این مکان بی توجه هستند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین از ارسال یک پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان در خصوص شهرک سلامت خبر داد.

وی تاکید کرد: اگر شهرداری در اجرای قوانین مصمم است باید در خصوص اجرای پروژه‌های خود نیز این حساسیت را بکارگیرد و قانون را برای همه به صورت یکسان اجرا کند.

جانثاری با اشاره به تخلف شهرداری اصفهان در خصوص ساخت شهرک سلامت گفت:مهندسان نامه ای را برای توقف پروژه شهرک سلامت به شهرداری ارائه داده اند.

جان نثاری با انتقاد از عدم توجه شهرداری اصفهان نسبت به تذکراتش در صحن علنی شورای اسلامی شهر گفت: من سال گذشته در خصوص پروژه ساختمانی سپهر نیز همین تذکر را دادم ولی تا قبل از مرگ ۸ کارگر در ماه گذشته این تذکر مورد توجه قرار نگرفته بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه شهرک سلامت دارای تاییدیه نقشه‌های سازه هم نیست، گفت: در این راستا ضروری است که شهرداری اصفهان گزارش کاملی از تاییدیه نقشه‌های سازه، معماری و برق و تاسیسات را به شورا ارائه دهد.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت غیر قانونی پروژه ساختمان سپهر طی ۳ سال گذشته نیز ابراز داشت: ساختمان سپهر -فاقد پروانه بوده و غیر قانونی فعالیت می کرده است.

وی همچنین از تخلفات شهرداری اصفهان در خصوص اجرای پروژه‌های ایستایی که با جان مردم ارتباط مستقیم دارد نیز خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار