کد خبر: ۱۳۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸ 29 November 2015
شاید عجیب به نظر برسد اما این روزها بحث فیلترینگ شبکه‌ای مانند تلگرام در حالی مطرح است که برخی در شبکه‌های اجتماعی دیگر صفحاتی با موضوع فالگیری و حتی دعانویسی فعالیت گسترده دارند.
به گزارش تابناک یزد، امروزه در موارد متعدد کاربران از شبکه‌های اجتماعی موبایل به عنوان راهکاری برای توسعه و رونق کسب و کار خود استفاده می‌کنند و با بهره‌گیری از این شبکه‌ها بعضا گونه‌های جدیدی از اشتغال نیز ایجاد شده است.

برای درک بهتر این موضوع کافی است در برخی از این نرم‌افزارها، جست‌وجوی کوتاهی داشته باشید. همین که شما کلمه‌ای مانند "فال" را جست‌وجو کنید صفحات متعددی به شما پیشنهاد می‌شود که بسیاری از آنها دنبال‌کنندگان چند هزار نفری دارند.

نکته جالب دیگر آنکه به دنبال باز کردن این صفحات با توضیحات جالبی مواجه شده و در کنار آن شماره‌های تماس متعددی را هم به دست می‌آورید. جالب‌تر آنکه حتی برخی از این افراد برای فعالیت تعیین وقت هم دارند و به عنوان مثال تنها در روز یا ساعت‌های خاصی از هفته افراد می‌توانند وقت بگیرند تا در زمان مقرر، با تماس تلفنی یا حضوری فال آنها گرفته شود. 
با باز‌کردن برخی از این صفحات با عباراتی مانند آنچه در ذیل آمده مواجه می‌شویم: "خداوندا، مرحمتی کن تا تسلی دادن را بیشتر جویم از تسلی یافتن! برای آگاهی از تعرفه‌ها و گرفتن وقت لطفا با تلگرام یا شماره زیر تماس بگیرید..."


ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار