کد خبر: ۱۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 28 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

دبیر اجرایی سومین جشنواره تئا تر معلولان گیلان گفت: علیرضا خمسه و پروانه معصومی از هنرمندان برجسته کشورمان از جمله داوران جشنواره استانی تئا تر معلولان گیلان هستند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا، علیرضا پارسی اظهار کرد: 34 اثر از معلولان تحت پوشش بهزیستی گیلان به سومین جشنواره تئا تر معلولان استان ارسال شده بود که از این تعداد 24 اثر به مرحله بازبینی راه یافته و در نهایت 9 اثر انتخاب شد.

وی افزود: این آثار به نام های یاس ها نمی می رند، بازی، نقش و نمایش، یک اتفاق ساده، گل یاس، تریبون، ترحم، مداد و پاک کن، ننه خندون و بابا خندون و بره خوش آواز پس از بازبینی به مرحله نهایی جشنواره استانی تئا تر معلولان بهزیستی گیلان راه یافت.

پارسی، با بیان اینکه ٧٠ درصد بازیگران تئاترها، معلولان هستند افزود: دو تئاتر خیابانی، سه تئاتر کودک و چهار تئاتر بزرگسال است.
دبیر جشنواره تئاتر معلولان «مارلیک» گیلان خاطرنشان کرد: علیرضا خمسه و پروانه معصومی از هنرمندان برجسته کشورمان از جمله داوران جشنواره استانی تئا تر معلولان گیلان هستند.
پارسی با بیان اینکه این نمایش ها از شهرستان های لنگرود، صومعه سرا و رشت است، تصریح کرد: سومین جشنواره تئا تر معلولان گیلان از هفتم تا دهم آذرماه جاری در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نمایش در می آید.
وی، حضور گروه های تئاتر و کیفیت تئاترهای ارائه شده در این دوره بسیار بالاتر از دوره های گذشته توصیف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار