رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس خبر داد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس از راهیابی فیلم مستند "روزی که به شهر رفتم" از این شهرستان به جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 28 November 2015


کاظم ایمان‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: فیلم مستند "روزی که به شهر رفتم" ساخته طیب نجفیان به تهیه کنندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی توانست به بخش پرتره جشنواره بین‌المللی فیلم سینما حقیقت راه یابد.

وی گفت: با توجه به ایمیل ارسالی از دبیرخانه جشنواره، در این بخش تعداد 16 فیلم مستند برگزیده‌ هیئت‌های سه‌گانه‌ جشنواره سینما حقیقت که بیشتر آنها پرتره هستند، انتخاب و فیلم مستند "روزی که به شهر رفتم" ساخته هنرمند فردوسی طیب نجفیان نیز در بین آنها دیده می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس با اشاره به اینکه جشنواره سینما حقیقت، معتبرترین جشنواره سینمای مستند در آسیاست، افزود: فیلم‌های این بخش از جشنواره نهم سینما حقیقت شامل "روزی که به شهر رفتم"(طیب نجفیان)، "من یک بازیگر شادم" (سامره رضایی)، "زندگی و دیگر هیچ" (ابراهیم شفیعی)، "پیرمرد و دریا" (ناهید رضایی)، "خاطرات نگاتیو" (فرهاد ورهرام)،" این پیکان" (شاهین آرمین، سهراب دریابندری) و 10 فیلم دیگر است.

ایمان‌طلب تصریح کرد: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران با عنوان سینما حقیقت را در روزهای 22 تا 28 آذرماه سال جاری با شعار "حقیقت بهترین راهنماست " را در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار