کد خبر: ۱۳۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 24 November 2015

رییس هیئت تکواندو استان البرز از رشد ۲۰ درصدی مدال آوری این هیئت ورزشی در سال جاری خبر داد.

محمدنوذری در گفتگو با مهر، اظهار کرد: تکواندوکاران البرزی در ۸ ماهه اول سال ۹۴ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در دو بعد کمی و کیفی موفق به کسب مدال های بیشتری شده اند.

وی افزود: حضور موفق در مسابقات برون مرزی و قهرمانی کشور البرز را در زمره برترین های کشور قرار داده است و خوشحاالم که عنوان کنم در بخش بانوان این رشد محسوس تر بوده است.

نوذری با بیان اینکه نوع مدال های برون مرزی تکواندوکاران البرزی در سال ۹۴ خاص و کم نظیر بوده است گفت: مدال طلای اکرم خدابنده در مسابقات دانشجویان جهان، مدال طلای کیمیا علیزاده در گرندپریکس جهانی در کنار کسب اولین سهمیه المپیکی توسط مهدی خدابخشی البرز را به عنوان پیشتاز این ورزش در عرصه بین المللی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به شانس بالای دو بانوی البرزی برای کسب سهمیه المپیک گفت: خدابنده و علیزاده مسابقات بین قاره ای را در اوایل سال آینده در پیش دارند و می توانند دو سهمیه المپیکی را کسب کنند و جایگاه البرز را در سطح ملی ارتقاء دهند.

رییس هیئت تکواندو استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود از تدارک تیم بانوان و آقایان البرز برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد و گفت: این تیم ها با استفاده از چهره های شاخص استان البرز راهی مسابقات تهران می شوند و امیدوارم بتوانند یکی از سکوهای برتر مسابقات را از آن خود کنند.

جایگاه سوم کشوری البرز از حیث تعداد مربی

نوذری به اضافه شدن ۱۱۰ نفر به تعداد مربیان تکواندو استان البرز اشاره کرد و گفت: با این میزان افزایش، البرز در حال حاضر دارای ۴۷۰ مربی در درجات مختلف است و از حیث تعداد مربی پس از تهران و اصفهان رتبه سوم کشور را دراختیار دارد.

وی در پایان افزود: تلاش مجموعه فعالان تکواندو البرز منجر به اثربخشی مثبت در این ورزش در سطح ملی شده است و خوشحالم که امروز این استان یکی از خاستگاه های اصلی و ارکان مهم تکواندو ایران محسوب می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار