تابناک: تیم فوتسال شهرداری شهرضا در پایان مسابقات فوتسال کارکنان استانداری،فرمانداری ها وشهرداری های استان اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستاد.
کد خبر: ۱۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶ 11 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، کارنامه هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان استانداری، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان اصفهان که از مدتی قبل در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز شده بودT امروز با قهرمانی تیم فوتسال شهرداری شهرضا بسته شد واین تیم با شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

این دوره از مسابقات که با همت سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور16 تیم از سطح استان اصفهان آغاز شده بود ابتدا در قالب چهار گروه چهارتیمی به صورت دوره‌ای برگزار شد و در نهایت هشت تیم به مرحله دوم صعود کردند و در نهایت چهار تیم از شهرداری‌های شهرضا، نجف‌آباد، خمینی‌شهر وباغبهادران به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که در این بین دو تیم شهرداری شهرضا و نجف‌آباد در دیدار فینال به رقابت با یکدیگر پرداختند که تیم شهرداری شهرضا موفق شد حریف خود را با نتیجه هفت بر سه شکست داده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است در پایان این مسابقات تیم شهرداری شهرضا به پاس 6دوره حضور در این مسابقات و کسب دو عنوان قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی، یک مقام سومی ویک مقام چهارمی به عنوان پرافتخارترین تیم حاضر در ادوار مختلف مسابقات معرفی شد.

اسامی بازیکنان و مسئولان تیم شهرداری شهرضا به شرح زیر است: سجاد جاوری، مهدی نیک اقبال، بهروز نادری، مجتبی بهرامی نژاد، محمد جهانیان، محمد حسین کوهی زاده، حمیدرضا انصاری پور، رسول صیادی، پیمان فرهنگ و قدمعلی آقاسی

این تیم به سرپرستی سید مصطفی حسینی و مربی‌گری مهدی طبیبیان در این مسابقات شرکت کرده بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931220001436#sthash.19dTq9y3.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :