انتقاد شدید از سفر ناتمام وزیر کشور به طبس ...
امام جمعه طبس گفت : سفرهای نیمه کاره مسوولان، نه تنها باعث هدر رفتن هزینه‌های نظام می‌شود، بلکه هزینه‌های عاطفی آن، در مردم تبعات منفی دارد و حالت بدبینی نسبت به مسوولان ایجاد می کند.
کد خبر: ۱۲۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 08 November 2015
امام جمعه: سفر وزیر به طبس، برنامه تبلیغاتی نماینده شهرستان در مجلس بود!

به گزارش تابناک، سه روز پس از پایان سفر وزیر کشور به شهرستان طبس، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس در انتقادی شدید الحن گفت: وزیر کشور غیر از همان دیدار عمومی با مردم و دیدار با خانواده شهید که از والدین آقای فرماندار بود، برنامه دیگری در طبس نداشت. سفر هفته گذشته رحمانی فضلی، وزیر کشور به طبس، سفری دو روز بود که علی‌رغم پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای حضور ایشان در شورای اداری و جلسه تخصصی با مدیران استان، یکروزه و نیمه کاره به پایان رسید. این سفر با پیگیری‌های دکتر عبدالله زاده نماینده طبس و بشرویه و فردوس در مجلس شورای اسلامی انجام شده بود و طی آن برنامه ریزی‌های دیگری هم برای حضور در جلسه‌های تخصصی شده بود که همه نیمه تمام ماند.

امام جمعه طبس گفت: بنده با پرواز عازم تهران بودم و می خواستم به قم بروم اما با تاکیدات آقایان من سفرخود را لغو کردم. اما جناب وزیر طبق برنامه، از فرودگاه به مزارشهدا و زیارت امام زاده رفتند و بعد برای سخنرانی در جمع مردم طبس حاضر شدند، اما در حین سخنرانی وزیر ناگهان اعلام کردند که باید سخنرانی زود تمام شود تا ایشان در ساعت هشت و نیم عازم تهران شوند و اگر دیرتر به فرودگاه برسند به هواپیما اجازه پرواز در شب داده نمی‌شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با تاکید براین‌که این لغو شدن برنامه ها از سوی یک مسوول کشوری پیامد خوبی ندارد، تصریح کرد: در سفر ایشان از ائمه جمعه، مدیرکل‌ها و مسوولان استانی دعوت شده بود و این لغو شدن که لطمه شدیدی به روحیه دعوت شدگان زد، نشان از این دارد که برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای‌ در کار نبوده است.

وی همچنین اذعان کرد: حتی اگر آقای رئیس جمهور هم با ایشان کار داشتند با این عجله و اجرای ناتمام سفر و برنامه‌ها به این کیفیت، به جای اینکه ثمرات مثبت داشته باشد ثمرات منفی برای مسوولان دارد.

وی تاکید‌کرد: آقای عبدالله زاده، مسوول سفر وزیرکشور و برنامه‌ریزی برای سفر ایشان بود و شاید هماهنگی های دیگر انجام نشده بوده و همین هم باعث شده بود که مسافرت ابتر و ناقص بماند.

امام جمعه طبس اضافه کرد: وزیر کشور غیر از همان دیدار عمومی با مردم و دیدار با خانواده شهید که از والدین آقای فرماندار بود برنامه دیگری در طبس نداشت. یعنی حتی اگر وزیر کشور زود به تهران باز نمی گشت جزء برنامه شورای اداری، برنامه دیگری برای ایشان پیش بینی نشده بود.

امام جمعه طبس تصریح کرد: سفر ایشان به طبس تنها جنبه تبلیغاتی برای آقای عبدالله زاده ( نماینده طبس در مجلس شورای اسلامی) داشت که در همین حد کفایت می کرد.

وی یادآورشد: پیشنهاد من این است که مسوولان رده بالا مانند وزرا زمانی که به شهرستانی سفر می‌کنند همه پیش بینی های لازم را داشته باشند تا سفرشان به نحو کامل انجام بگیرد و مردم نتیجه بگیرند.

وی با بیان این‌که سفرهای نصفه روزه مسوولان، باعث هدررفتن سرمایه مادی نظام می شود، گفت: وزیر کشور یک هواپیمای اختصاصی داشت که طی سفر چند ساعته خود به طبس و عدم بازخورد این سفر، تنها سرمایه های نظام به هدر رفت.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم اضافه کرد: علاوه برهزینه‌های اجتماعی و سیاسی، این گونه سفرها هزینه‌های عاطفی هم دارد چرا که وقتی از سراسر استان مسوولان و مردم دعوت می شوند صحیح نیست که ادامه دیدارها و برنامه های اعلام شده سفر یک مرتبه لغو شود . این حرکات تبعات منفی دارد و در مردم حالت بدبینی نسبت به مسوولان ایجاد می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار