سخنگوی جمعیت خدمت‌گزاران زائران پیاده حرم رضوی از اهدای سه قطعه زمین در شهرستان‌های نیشابور، قوچان و تربت‌حیدریه هر یک به مساحت 5000 متر به منظور ایجاد پایگاه خدمت‌رسانی به زائران پیاده‌ای که به مشهد می‌آیند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 25 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اشاره به افزایش ظرفیت اقامت زائران پیاده در پایگاه‌های خدمت‌رسانی عنوان کرد: این ظرفیت در استان از اقامت هر شب 30 هزار نفر به اقامت 60 هزار نفر افزایش یافته است.

وی درباره اهدای سه قطعه زمین در شهرستان‌های نیشابور، قوچان و تربت‌حیدریه تصریح کرد: پیرو اعلام درخواستی که از مردم استان خراسان رضوی شد، سه نفر از مردم در این شهرستان‌ها زمین‌های خود را وقف خدمت‌رسانی به زائران پیاده کردند اما همچنان این درخواست برای اهدا زمین در شهرستان‌های دیگر به قوت خود باقی است.

رضایی با بیان اینکه به منظور سازمان‌دهی خدمات ارائه شده به زائران پیاده، سامانه ثبت‌نام متقاضیان ایجاد شد، افزود: متقاضیان مدارک خود را که شامل عکس، کارت ملی و شناسنامه می‌شود می‌توانند به سامانه ثبت‌نام زائران پیاده حرم رضوی ارسال کنند و ثبت‌‌نام به صورت رایگان خواهد بود.

سخنگوی جمعیت خدمت‌گزاران زائران پیاده حرم رضوی اظهار کرد: آدرس‌های الکترونیکی به نشانی‌های www.zaerin&.ir ،www.zaerin&.com www.zaeran&.ir، www.zaeran&.com برای ثبت‌نام فعال شده است، همچنین اگر هموطنان‌مان قصد کمک مالی به ایجاد پایگاه‌های خدمت به زائران پیاده دارند می‌توانند از طریق سایت www.zaerinpiadeh.ir اقدام کنند.

رضایی با بیان اینکه مدیران کاروان‌ها که اعضای کاروان را در سامانه ثبت‌نام می‌کنند باید کد رهگیری دریافت کنند، افزود: اخذ معرفینامه معتبر برای مدیران کاروان ضروری است که می‌توانند از طریق یکی از مراکز فرمانداری، بخشداری، دهداری، ائمه جمعه و جماعات سازمان تبلیغات یا شورای هیات‌های مذهبی اخذ و ارائه کنند. تلفن 05138558010 آماده پاسخگوئی به متقاضیان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار