مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر این استان از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه جاری به چهار هزار و ۵۶۷ نفر آموزش امدادرسانی و کمک‌های اولیه ارایه کرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴ 02 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا شهرجردی اظهار داشت:۶۴۹ نفر عضو از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه جاری، متشکل از ۱۹۶ مرد و ۴۵۳ زن در پست‌های ثابت و هشت تیم سیار سحاب متشکل از ۷۷ مرد و ۱۱۴ نفر زن حضور داشتند و ۱۸ هزار و ۷۰۵ مورد اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و آسیب پذیر و راهنمایی مسافرین به نقاط ایمن صورت گرفت.

وی بیان کرد: مرحله دوم طرح هم از ۲۱ فروردین‌ماه به مدت چهار روز و به مناسبت عید سعید فطر اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: اجرای پویش بهرفت و حامیان و هواداران برای ۱۱ هزار و ۲۷۳ نفر، بهره‌مندی ۱۳ هزار و ۲۶۸ نفر کودک از فضای دوستدار کودک، مراجعه ۲ هزار و ۸۴۳ نفر به خیمه نماز و غرفه‌های فرهنگی، مراجعه یک‌هزار و ۴۲۹ نفر به غرفه‌های طرح یاس، پایش و کنترل خون ۱۳ هزار و ۴۰ نفر، شرکت چهار هزار و ۳۶۹ نفر در پویش سبز و توزیع ۶ هزار و ۵۷۷ بسته غذایی (افطاری) در این مدت، از دیگر خدمات صورت گرفته است.

شهرجردی گفت: پیشگیری از یک‌هزار و ۱۰۱ حادثه و آسیب، آموزش مهارت‌های ایمنی امدادی و نحوه سنجش فشار خون به سه هزار و ۷۴۳ نفر و توزیع چهار هزار و ۷۰۴ کیسه زباله، بخشی از خدمات تیم‌ها سحاب (سیار) جمعیت هلال احمر استان مرکزی در مرحله اول طرح نوروزی امسال است.

وی اظهار کرد: بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز در این مدت در راستای تهیه بسته‌های فرهنگی و بروشور هزینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار