مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: در خصوص ثبت تخلفات رانندگی هم گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۳۲ مورد تخلف سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط در جاده‌های استان ثبت شده است، که بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به کمربندی غربی شیراز (قبل از شهرک صنعتی شیراز) با هزار و ۵۰۶ تخلف بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱ 28 March 2024

 مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۸۰۴ تردد خودرو در جاده‌های فارس ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۰ درصد افزایش داشته است.

احمدی اعلام کرد: اوج تردد‌ها در ساعت ۱۱ تا ۱۲ بوده است و بیش‌ترین تردد به ترتیب در جاده‌های شیراز - مرودشت، سپیدان _ شیراز، شیراز _ دشت ارژن، شیراز _ کوار، سروستان _ شیراز، مرودشت - سعادت شهر، دشت ارژن _ قائمیه و آزادراه اصفهان - شیراز ثبت شده است.

احمدی افزود: از کل تردد‌ها، ۹ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین و متوسط سرعت خودرو‌ها ۷۴ کیلومتر بر ساعت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس عنوان کرد: از کل تردد صورت گرفته طی روز گذشته هم، ۱۳۶ هزار و ۹۴۲ تردد را خودرو‌های سنگین، یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۴۷ تردد را خودرو‌های سواری و وانت و ۹ هزار و ۸۱۵ تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.

حمید احمدی همچنین در خصوص ثبت تخلفات رانندگی هم گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۳۲ مورد تخلف سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط در جاده‌های استان ثبت شده است، که بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به کمربندی غربی شیراز (قبل از شهرک صنعتی شیراز) با هزار و ۵۰۶ تخلف بوده است.

برچسب ها: تردد ، جاده ها ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار